Beveiligingswaarschuwing

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
Albert
Contacteer:

Beveiligingswaarschuwing

Bericht door Albert »

Bij het opstarten van deze pagina krijg ik een waarschuwing "Certifiaat" niet in orde of zoiets... Een advies om niet dóór te gaan naar deze site...???
Laatst gewijzigd door Albert op zo jan 05, 2014 6:36 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Apache OpenOffice 3.1 (uch) op Windows XP
eremmel

Re: Beveiligingswaarschuwing

Bericht door eremmel »

Volgens mij is de certificaat van deze website ok. Het zou kunnen zijn, omdat u XP gebruikt dat u achter loopt in het updaten van root-certficaten. Deze zijn een onderdeel van Windows update, maar kunnen alleen geupdate worden als u met de hand windows update opstart. Secure Server certificaat komt van DigiCert en is geldig vanaf 8 maart 2013, dus die zou u gemist kunnen hebben.

Een andere mogelijkheid is dat uw datum van uw computer verkeert staat. Elk certificaat heeft een begin en eind datum. Als de klok van uw computer niet goed staat, dan krijgt u ook een melding, maar dat geldt dan meestal voor veel meer websites dan alleen deze.
W11 21H2 (build 22000), LO 7.4.1.2(x64)
Het is Microsoft marketing die laat geloven dat computers geschikt zijn voor niet technici
Albert
Contacteer:

Bericht door Albert »

En hier snap ik - als digibeet - dus weinig tot niets van...
(int-ZDK / IMI / .-.-. = mijn vaktaal...)
Oplossing...???
Apache OpenOffice 3.1 (uch) op Windows XP
eremmel

Bericht door eremmel »

Ik neem aan dat u hebt gecontroleerd of de datum van uw computer goed staat....

Dan blijft over het probleem van mogelijke missende Root-Certificaten:
Ga naar Windows Update en bekijk welke updates u nog nodig heeft. Selecteer die updates waarin de beschrijving 'Root Certificates' oid voorkomt.

Is dit te lastig, zoek iemand in uw omgeving die meer verstand van computers en samen met u dit probleem kan oplossen.
W11 21H2 (build 22000), LO 7.4.1.2(x64)
Het is Microsoft marketing die laat geloven dat computers geschikt zijn voor niet technici
Plaats reactie