Beste nieuwe leden, het is hier nu nog rustig, maar dat is een mooie gelegenheid om alles mooi te maken en er voor de klanten leuke dingen op klaar te zetten. Tot dusver vonden de discussies plaats in met voor jullie niet toegankelijke moderatorenforum, waardoor het extra rustig lijkt te zijn. Ook kun je vast vertrouwd raken met de techniek van het posten.
Voordat de site echt live gaat, willen we alvast wat dingen klaar hebben staan, zoals aanwijzingen voor het gebruik van het forum (Lees dit eerst!). Simpele handleidingen voor bepaalde taken waar vaak vragen over gesteld worden zijn ook welkom. Ik heb de Lees dit eerst voor mezelf opgeëist, maar jullie kunnen gerust met suggesties voor aanvullingen en verbeteringen komen. En het staat jullie volkomen vrij om zelf aan andere dingen te beginnen. Om te voorkomen dat verschillende mensen aan hetzelfde gaan werken is het handig om voor je aan een lang verhaal begint aan te kondigen wat je gaat doen. Mogelijk maken we daar een apart forum voor (overzichtelijk!).
Veel plezier en succes!