[opgelost]Error 1500 na mislukte installatie

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
Kweetal

[opgelost]Error 1500 na mislukte installatie

Bericht door Kweetal »

Hallo,

Ik heb versie 3.4 gedownload en geïnstalleerd. Afgezien van het feit dat hij vanzelf opstartte bij het inschakelen van de computer werkte die. Totdat ik hem afsloot. Toen wilde die niet meer opstarten. Geen nood, nieuwe installatiefiles gedownload, en reparatie gestart. Dat duurde uren, en al die tijd gebeurde er niets. Klikken op 'annuleren' hielp niet. Toen maar de taken gestopt via de taskmanager. Dat had ik misschien beter niet kunnen doen, want toen ik daarna weer een hersteloperatie probeerde, kreeg ik de melding dat er nog een installatie aan de gang was (error 1500).
Nu heb ik een niet werkende versie, die ik niet kan repareren of verwijderen. Ook de files in application data en Program files kan ik niet verwijderen. Wat kan ik nu nog doen?
Laatst gewijzigd door Kweetal op di jul 31, 2012 10:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
OpenOffice 3.4 Microsoft Vista
RPG

Re: Error 1500 na mislukte installatie

Bericht door RPG »

Hallo

Ik heb geen idee wat de fout is. Het is wel een bekende fout op het Engelse forum wordt er diverse draden aan gewijd misschien kun je daar iets vinden wat je helpt.

http://user.services.openoffice.org/en/ ... mit=Search

Mogelijk dat CCleaner ook kan helpen met het oplossen van problemen en verwijderen van OpenOffice.

http://support.microsoft.com/kb/236456
Er wordt dor anderen vewezen naar bovenstaande link. Er zou twee een zelfde installatie programma draaien en dat mag niet.

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Johan

Re: Error 1500 na mislukte installatie

Bericht door Johan »

Daar ik nog nooit tweemaal OoO heb proberen te installeren, weet ik niet of de gratis versie van Revo Uninstaller u enige hulp kan bieden?
RPG

Re: [opgelost]Error 1500 na mislukte installatie

Bericht door RPG »

Hallo Kweetal

Is het ook mogelijk om te vertellen wat de oplossing gebracht heeft? Als alleen het opnieuw opstarten of het schoon maken met een ander programma gewerkt heeft is dat voor anderen misschien wel goede informatie. Een diepgravende analyse is niet nodig.

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Plaats reactie