Hallo,
Ik heb het volgende probleem en zou een voorstel tot oplossing zeer appreciëren.
Telkens wanneer ik in open office excel de pagina tracht op te maken bv wrap cells, of op de button click "pagina opmaken" in de print previeuw, blokkeert alles.
Ik krijg een foutmelding 'open office 3.0 has stopped working'.
OS is Windows Vista.
Alvast bedankt
G.
Open office stopt met werken bij pagina-opmaak
Open office stopt met werken bij pagina-opmaak
open office 3.0
Vista
Vista
Re: Open office stopt met werken bij pagina-opmaak
Hallo
Ik heb in OOo3.106 ook regelmatig dat alles blokkeert. Er rest meestal niets meer dan OOo compleet te stoppen en op nieuw op starten. Ga of naar een hogere versie dan jouw huidige of doe een stap terug naar OOo2.42. Dat is de meest stabiele versie. Als je niet de mogelijkheden van de hogere versies gebruik dan is een stap terug misschien aan te bevelen.
Als je eerst OOo3.0 verwijderd en dan OOo2.42 installeert schijnt een hogere versie er naast te willen werken
Romke
Ik heb in OOo3.106 ook regelmatig dat alles blokkeert. Er rest meestal niets meer dan OOo compleet te stoppen en op nieuw op starten. Ga of naar een hogere versie dan jouw huidige of doe een stap terug naar OOo2.42. Dat is de meest stabiele versie. Als je niet de mogelijkheden van de hogere versies gebruik dan is een stap terug misschien aan te bevelen.
Als je eerst OOo3.0 verwijderd en dan OOo2.42 installeert schijnt een hogere versie er naast te willen werken
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6