setup mislukt

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
Liselotte

setup mislukt

Bericht door Liselotte »

Hallo,

Ik heb al meerdere keren geprobeerd om Open Office te installeren maar het lukt me niet.
Het uitpakken op m'n bureaublad gaat prima. Daarna zie ik een paar kadertjes verschijnen en verdwijnen van de setup die start,
maar de setup gaat niet verder. Als ik daarna handmatig de setup wil opstarten, komt er een kadertje dat hij al bezig is met de setup en de map met uitgepakte bestanden kan ik
enkel verwijderen als ik m'n computer terug heb opgestart.
Ik heb geen flauw idee waaraan dit ligt, heb ondertussen al verschillende keren alles terug verwijderd en terug de bestanden uitgepakt, zowel de 3.2 versie als de 3.3 versie en zowel in het nederlands als in het engels.
Ik heb ook al m'n java up to date gebracht, maar dat hielp ook niet.

Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen? :D

Alvast bedankt !!

Mvg,
Liselotte
OpenOffice 3.3 op Windows 7 professional
RPG

Re: setup mislukt

Bericht door RPG »

Hallo

Ik denk dat je het moet installeren als Admin, dus met voldoende rechten.

Indien het een herinstallatie is ook de snelstarter uitschakelen. Over dit onderwerp zijn al verschillende draden misschien moet je daar naar kijken.

Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Liselotte

Re: setup mislukt

Bericht door Liselotte »

Hallo,

bedankt voor de reactie.
Ik heb nog wat verder gezocht en het is dus uiteindelijk gelukt, na een weekendje zoeken :lol: .
Ik heb m'n panda beveiliging helemaal uitgezet en dan door op de setup met de rmk te klikken, het als administrator uitgevoerd.
Ik had het al allebei apart eens gedaan, maar dit was blijkbaar de juiste combinatie :lol:

Mvg,

Liselotte.
OpenOffice 3.3 op Windows 7 professional
Plaats reactie