Ik heb nog even gekeken naar het Base document van de heer Schut. Als je bij het openen van het document het document naar een andere MS access database-file laat verwijzen kun je wel de inhoud van het document bekijken. Vervolgens heb ik aan de hand van de queries in het document de ontbrekende twee tabellen aangemaakt en daar twee wijken en 4 adressen in geplaatst: voila een testbare omgeving

.
Ik zag ook de fout
Fout: Het opgegeven veld 'wijk' kan naar meer dan één tabel verwijzen in de component FROM van uw sql-instructie.
. Dit is niet goed/juist en lijkt me een bug in SRB. Ik ga hier nog verder naar kijken. De oplossing is echter om de volgende aanpassing te maken:
- Open rapport naviagator (F5), navigeer naar top-element (Rapport), open eigenschappen, kies Gegevens-tab, kies bij 'SQL-opdracht analyseren' nee.
Verder is data in Pagina kop/voet tekst statisch. Als je wilt groeperen, dan moet je een groepering toevoegen op wijk en de gegevens in de kop/voet tekst plaatsen. Als U even rondkijkt bij de voetteksteigenschappen kan u bij 'Forceer nieuwe pagina' e.e.a. instellen.
Ik voeg hier uw document weer toe met een (volgens mij) werkend rapport. Dit kunt u gebruiken voor verdere studie.
Vr.gr.
Erik
P.S.
Dit was telefonische niet op te lossen. Het delen van een document is de meest handige manier om dit soort problemen op te lossen.
Voor het probleem met de foutmelding de volgende issue aangemaakt:
Report fails with error 'SQL Status: S1000' on grouping wiht MSAccess