[Opgelost] Stukken video niet opgeslagen

Bespreek het presentatieprogramma
JoKas
Berichten: 3
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 3:45 pm

[Opgelost] Stukken video niet opgeslagen

Bericht door JoKas »

In mijn presentatie heb ik stukken video verwerkt. Als ik de presentatie opnieuw open zijn deze video's eruit. Wat is het probleem en wat kan ik hieraan doen?
Laatst gewijzigd door JoKas op wo mei 27, 2009 4:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Stukken video niet opgeslagen

Bericht door floris v »

Welkom op het forum.
Het helpt wel als je erbij vertelt welke versie van OOo je hebt, wat voor formaat die videobestanden hebben (AVI etc.) en op welk OS (Windows, Linux) het allemaal gebeurt . Houd er ook rekening mee dat Impress nog veel bugs heeft.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
JoKas
Berichten: 3
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 3:45 pm

Re: [opgelost] Stukken video niet opgeslagen

Bericht door JoKas »

Ik ben er zelf al achter. Ik had het niet op de juiste manier opgeslagen. Ik had het opgeslagen in ppt. maar nu in sxi. doet hij het wel.
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: [opgelost] Stukken video niet opgeslagen

Bericht door floris v »

Mooi, tip: Als je werkt met OOo, altijd in het OOo-formaat opslaan, ook als je in Office-formaat moet leveren aan iemand anders. De conversie is niet altijd 100% goed en gaat soms erg fout, en als je informatie kwijtraakt door de conversie en je hebt verder niets, dan geldt keihard weg = weg.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
JoKas
Berichten: 3
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 3:45 pm

Re: [opgelost] Stukken video niet opgeslagen

Bericht door JoKas »

Nee, ik ga het gewoon op mijn eigen computer presenteren en verbind het met een beamer. Denk dat dat niet fout kan gaan toch?

Weet je misschien ook hoe ik de beelden wat lichter kan maken, op de beamer zijn ze te donker...

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: [opgelost] Stukken video niet opgeslagen

Bericht door floris v »

Ik werk bijna nooit met Impress, waarschijnlijk is dat ook meer iets om met andere software gemaakte beelden in te hangen en tot een geheel te vormen - dus dan moet je daarin het licht-donker aanpassen. En met beamers heb ik ook geen ervaring. Ik weet alleen dat de hoek waaronder je iets bekijkt op een flatscreenmonitor al veel uitmaakt voor hoe donker het beeld is. Misschien dat als het projectiescherm lager hangt, het beeld ook lichter wordt?
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Caracalla
Berichten: 77
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:32 pm
Locatie: Nederland.

Re: [opgelost] Stukken video niet opgeslagen

Bericht door Caracalla »

JoKas schreef:Weet je misschien ook hoe ik de beelden wat lichter kan maken, op de beamer zijn ze te donker...
Dat moet gewoon via de beamer in te stellen zijn. Hetzij met de aafstandsbediening hetzij het apparaat zelf.
floris v schreef:Ik weet alleen dat de hoek waaronder je iets bekijkt op een flatscreenmonitor al veel uitmaakt voor hoe donker het beeld is. Misschien dat als het projectiescherm lager hangt, het beeld ook lichter wordt?
Onwaarschijnlijk. DE techniek achter beamers is totaal anders.
Is je probleem opgelost of je vraag beantwoord?
Zet dan [opgelost] in de titel van je draad.
Plaats reactie