hey forum leden
ik werk al een tijdje met neo office alleen was dit een oudere versie 2 punt weet ik veel.
heb nu een nieuwe versie geïnstalleerd, ander taal pakket er bij en tot nu toe gaat het best. alleen kan ik de help bestanden niet lezen.
en ik bedoel niet dat ze niet zichtbaar zijn wat dat zijn ze wel, de index links kan ik gewoon lezen (standaard letter type en font size),
maar de help tekst zelf is dus danig klein ( ik schat font size 5 ) niet te lezen, ook niet met lees bril.
hoe kan ik het letter type daar vergroten, ( het zal wel in de help bestanden staan maar dat kan ik niet lezen)
wie o wie
B.V.D
help bestanden tekst te klein
help bestanden tekst te klein
neo office 3.0.1 patch 1 op mac osx 10.5 intel
Letter grote voor help bestanden en formulieren
Hallo
Bij mij werkt gebruik tegelijk:
a) De control toets van het toetsen bord
b) De middelste muisknop
c) Beweeg dan de muis naar voren of achteren
Bij mij veranderd dan de letter grote.
Dit kan ook voor een formulier gebruik worden
Romke
Bij mij werkt gebruik tegelijk:
a) De control toets van het toetsen bord
b) De middelste muisknop
c) Beweeg dan de muis naar voren of achteren
Bij mij veranderd dan de letter grote.
Dit kan ook voor een formulier gebruik worden
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Re: help bestanden tekst te klein
hey Romke
bedankt voor deze tip het heeft mij in de goede richting gebracht.
echter met ctrl knop in kombinatie met muis deed alles vergroten ( ook alle vensters ).
probeerde echter na deze tip de Cmd toets in combinatie met muis en inderdaad alleen de font van de help tekst werd groter, precies wat ik zocht.
nog maals bedankt
Mazzeltof
bedankt voor deze tip het heeft mij in de goede richting gebracht.
echter met ctrl knop in kombinatie met muis deed alles vergroten ( ook alle vensters ).
probeerde echter na deze tip de Cmd toets in combinatie met muis en inderdaad alleen de font van de help tekst werd groter, precies wat ik zocht.
nog maals bedankt
Mazzeltof
neo office 3.0.1 patch 1 op mac osx 10.5 intel