Onlangs ben ik een ooo project gestart met Base. Op het Nederlandstalig forum is er nog geen hoofdstuk Base voorzien. Voorlopig haal ik de mosterd bij het boek "Database Programming OpenOffice.org Base and Basic" van Roberto Benitez. Kan er een entry voorzien worden voor Base vragen ?
Kan ik mijn steentje bijdragen door het vertalen van de Engelstalige poot van het forum ?
Graag advies
Wouter
[Opgelost] Base & Basic tutorials
-
wouteranthierens
- Berichten: 2
- Lid geworden op: zo mei 17, 2009 9:31 pm
Re: Base & Basic tutorials
Welkom op het forum,
Ik geloof dat de meeste gebruikers hier op het moment weinig ervaring hebben met base. Ikzelf heb er in elk geval geen ervaring mee. Als je een vertaling van een tutorial wilt maken, of er zelf één wilt schrijven dan zijn we daar natuurlijk alleen maar blij mee. Hoe meer mensen bijdragen hoe beter.
Het tutorial deel van het forum is op dit moment nog niet gescheiden in meerdere onderdelen dus je kunt je werk hier kwijt.
Ik geloof dat de meeste gebruikers hier op het moment weinig ervaring hebben met base. Ikzelf heb er in elk geval geen ervaring mee. Als je een vertaling van een tutorial wilt maken, of er zelf één wilt schrijven dan zijn we daar natuurlijk alleen maar blij mee. Hoe meer mensen bijdragen hoe beter.
Het tutorial deel van het forum is op dit moment nog niet gescheiden in meerdere onderdelen dus je kunt je werk hier kwijt.
Is je probleem opgelost of je vraag beantwoord?
Zet dan [opgelost] in de titel van je draad.
Zet dan [opgelost] in de titel van je draad.
Re: Base & Basic tutorials
Misschien moeten we voorlopig in de titel van de tutorials zetten voor welke module ze zijn; b.v. Paginanummering (Writer).
Re: Base & Basic tutorials
@wouteranthierens : Hallo wouter,welkom hier op dit forum, ik heb je bij de vrijwilligerslijst geplaatst, en ook de 'privileges' van de vrijwilligers uitgebreid.Hopelijk vind je je 'draai' hier... 
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
-
wouteranthierens
- Berichten: 2
- Lid geworden op: zo mei 17, 2009 9:31 pm
Re: [opgelost] Base & Basic tutorials
Bedankt voor de reacties. Ook heb ik gezien dat er een Base entry voorzien is op het gebruikerspaneel.
Let's start
Greetz,
Wouter
Let's start
Greetz,
Wouter