Ik heb een vraag...ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Via de zoekfunctie (links onder op de Taakbalk, rechts naast de startknop) kwam ik er bij toeval achter dat er op de C-schijf een kleine back-up van OpenOffice documenten staat. Maar het is een beetje vreemd. Er staan lang niet alle documenten; er staan bijvoorbeeld 2 documenten uit 2016, 25 documenten uit 2017 en 30 documenten uit 2018. Niet álle documenten die ik in 2017 en 2018 heb opgeslagen staan op deze locatie. Ook zijn er van de documenten die op deze locatie worden vermeld een aantal 3 keer opgeslagen waarbij er dan steeds 0, 1 en 2 achter de naam van die documenten staat. Er staan ook een paar documenten tussen die ik op een USB-stick heb opgeslagen. Soms staat er een document tussen dat op mijn pc is opgeslagen met .doc en dat daar, op die locatie, (tijdelijk?) met .odt wordt opgeslagen.
Ik vind dit zo vreemd....
De locatie waar deze documenten opgeslagen staan is: Lokale schijf (C:) > Gebruikers > Eigenaar > AppData > Roaming > OpenOffice > 4 > user > backup
Heeft iemand een idee wat dit is? En is dit op uw pc ook het geval? Ik bedoel eigenlijk: Is dit normaal?? Is dit bij iedereen die gebruik maakt van OpenOffice het geval?
Waarom zijn er maar een aantal documenten daar opgeslagen en niet álle documenten die ik op mijn pc heb opgeslagen?
Ik hoop dat iemand eens wil kijken of dat op uw pc hetzelfde is. Dat zou fijn zijn...
Misschien moet ik het aan iemand met een ICT achtergrond vragen? Of heeft dit toch met OpenOffice te maken?
Kan iemand mij helpen?
Vriendelijke groeten,
Madiana
Windows 10, Firefox 61.0.1 (64-bits), OpenOffice 4.1.5