Dag,
Ik heb het volgende probleem. Ik beschik over het besturingssysteem VISTA (64 bit versie) en na het uitkomen van OO4 heb ik deze geïnstalleerd. De vorige versie (ik dacht 3.4.) gebruikte ik al. Na installatie OO4 opgestart en geprobeerd om 'Writer' op te starten. Er gebeurde niets. Sterker nog ....de machine leek te hangen. Gekeken bij de Taakmanager (kostte aanzienlijk veel tijd alvorens deze opstartte) en daar zie ik bij de 'processen' dat 'writer' meer dan 20 keer voorkomt. Leek mij niet goed. Ik heb de machine op brute wijze middels de aan/uit knop uitgezet. Daarna diverse keren geprobeerd andere onderdelen van OO4 (base, calc e.d.) op te starten. Ook daar bij de Taakmanager hetzelfde beeld. Vervolgens OO4 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het probleem kwam weer terug. Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Alvast mijn dank.
Opstarten Open Office lukt niet
Opstarten Open Office lukt niet
Open Office 4.0
Vista (64bits)
Vista (64bits)
Re: Opstarten Open Office lukt niet
Waarschijnlijk is het gebruikersprofiel bij de overstap van 3.4 naar 4.0 kapot gegaan. Probeer eens of vernieuwen daarvan werkt.
Opstarten van nieuw geïnstalleerde versie van Apache OO 4.1.0 lukt me niet op een laptop met Win 8.1, en ik kan geen gebruikersprofiel met een bestandsnaam 'user' vinden. Althans niet in \Users\<gebruikersnaam>\AppData\Roaming\OpenOffice.org\3\user (Gebruikers\... ). Ik heb OO meerdere malen volledig verwijderd, gescand op virussen, malware en registerfouten. LibreOffice werkt direct na installatie wél, maar vanwege diverse sjablonen en macro's wil ik graag AOO 4.1.0 werkend hebben. Of..., desnoods terug AOO 4.0 installeren, maar die lijkt nergens meer te vinden, en dat is natuurlijk second of third best.
Apache OpenOffice 4.0.1 met Windows 8.1 op laptop en op desktop Windows 7
Hallo
Voor een oude versie moet in de archieven gezocht worden.
http://archive.apache.org/dist/openoffi ... naries/nl/
Dit zijn de Nederlandse archieven alleen de window versie kiezen en kiezen tussen 32 en 64 bits.
In het gebruikers profiel moet denk ik een 4 staan. De 4 van OOo4.1.
Wanneer je de macro wilt gebruiken dan de orginele map van het gebruikers profielf niet wissen. Hernoemen is goed eventueel een backup maken kan ook goed zijn. De map gebruikersprofiel is een verborgen map.
Romke
Voor een oude versie moet in de archieven gezocht worden.
http://archive.apache.org/dist/openoffi ... naries/nl/
Dit zijn de Nederlandse archieven alleen de window versie kiezen en kiezen tussen 32 en 64 bits.
In het gebruikers profiel moet denk ik een 4 staan. De 4 van OOo4.1.
Wanneer je de macro wilt gebruiken dan de orginele map van het gebruikers profielf niet wissen. Hernoemen is goed eventueel een backup maken kan ook goed zijn. De map gebruikersprofiel is een verborgen map.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Bedankt voor je reactie, RPG. Helaas leidde dat niet tot oplossing. Vervolgens alles verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, en toen AOO410 weer niet wilde werken, het laten repareren door de installer. Ook daarna werkte het niet.
In Comodo log gekeken en daar vond ik vermeldingen van Cloudscanner.Trojan.Gen@2@1
Wellicht zit daar de verklaring...?! JAWEL, na soffice.bin door Comodo te hebben laten 'repareren' werkte AOO410 wél.
Dank voor jullie aandacht!
In Comodo log gekeken en daar vond ik vermeldingen van Cloudscanner.Trojan.Gen@2@1
Wellicht zit daar de verklaring...?! JAWEL, na soffice.bin door Comodo te hebben laten 'repareren' werkte AOO410 wél.
Dank voor jullie aandacht!
Apache OpenOffice 4.0.1 met Windows 8.1 op laptop en op desktop Windows 7
symptomen wijzen op redirect virus - http://cookieverwijderen.nl/adware/istartsurf
Laatst gewijzigd door RPG op vr jul 31, 2015 8:39 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Direct link uitgeschakeld en url tag verwijderd.
Reden: Direct link uitgeschakeld en url tag verwijderd.
openoffice version 3.0, Windows 7