Sinds een paar weken krijg ik deze melding (OpenOffice 3.3 en Windows 7) als ik een document wil openen. N.b een document wat ik zelf heb opgesteld, weigert mij thans de toegang.
Hoe en waar het is fout gegaan weet ik niet meer. Ik kan een document nog wel als bijlage versturen, maar weet eerlijk gezegd niet of de ontvanger de bijlage kan openen.
Zie hulp gaarne tegemoet.
U hebt niet de benodigde bevoegdheden voor deze bewerking.
-
U hebt niet de benodigde bevoegdheden voor deze bewerking.
OpenOffice 3.3, windows 7
Re: U hebt niet de benodigde bevoegdheden voor deze bewerkin
Hallo
Het lijkt mij dat de vraag meer met Windows dan met OpenOffice.org te maken heeft. Ik vermoed dat anderen het op hun computer wel kunnen lezen omdat het een instelling is op jouw computer voor jouw als gebruiker. Ik heb geen idee hoe je het moet veranderen vanwege te weinig kenis over windows.
Romke
Het lijkt mij dat de vraag meer met Windows dan met OpenOffice.org te maken heeft. Ik vermoed dat anderen het op hun computer wel kunnen lezen omdat het een instelling is op jouw computer voor jouw als gebruiker. Ik heb geen idee hoe je het moet veranderen vanwege te weinig kenis over windows.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Een paar vragen:
1 Heb je dat alleen met OOo documenten of ook met andere documenten?
2 Gebeurt dit alleen met documenten die voor een bepaalde tijd aangemaakt zijn?
3 Wat gebeurt er als je nu een nieuw document aanmaakt en deze bewaard, computer herstart en dan weer opent?
Deze vragen in verband met het vermoeden dat er iets met je gebruikers account is veranderd, waardoor de rechten niet meer goed staan. Als vraag 3 wel lukt kun je het document misschien naar je zelf e-mailen en dan opnieuw via e-mail programma opslaan en dan weer met OOo openen.
Zag dat dit probleem ook op senioren net besproken is. Herinstallatie van OOo loste e.e.a. op.
Computers worden echt te lastig voor de gewone gebruiker.....
1 Heb je dat alleen met OOo documenten of ook met andere documenten?
2 Gebeurt dit alleen met documenten die voor een bepaalde tijd aangemaakt zijn?
3 Wat gebeurt er als je nu een nieuw document aanmaakt en deze bewaard, computer herstart en dan weer opent?
Deze vragen in verband met het vermoeden dat er iets met je gebruikers account is veranderd, waardoor de rechten niet meer goed staan. Als vraag 3 wel lukt kun je het document misschien naar je zelf e-mailen en dan opnieuw via e-mail programma opslaan en dan weer met OOo openen.
Zag dat dit probleem ook op senioren net besproken is. Herinstallatie van OOo loste e.e.a. op.
Computers worden echt te lastig voor de gewone gebruiker.....
Laatst gewijzigd door eremmel op zo feb 12, 2012 12:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: taalcorrecties
Reden: taalcorrecties
W11 21H2 (build 22000), LO 7.4.1.2(x64)
Het is Microsoft marketing die laat geloven dat computers geschikt zijn voor niet technici
Het is Microsoft marketing die laat geloven dat computers geschikt zijn voor niet technici
Hier het zelfde probleem.
Bij mij werkte het om het vinkje bij "Als administrator uitvoeren" weg te halen (rechter muis klik op de snelkoppeling of .exe, "Eigenschappen", tabblad "Compatibiliteit". Heb een vermoeden dat het iets met Avast te maken heeft.
Ik heb al eerder meegemaakt dat 360 Total Security, mn OODB files om zeep hielp.
Bij mij werkte het om het vinkje bij "Als administrator uitvoeren" weg te halen (rechter muis klik op de snelkoppeling of .exe, "Eigenschappen", tabblad "Compatibiliteit". Heb een vermoeden dat het iets met Avast te maken heeft.
Ik heb al eerder meegemaakt dat 360 Total Security, mn OODB files om zeep hielp.
Win 7, Open Office 4.1.1