[Opgelost] mac yosemite Letters van de interface weg
[Opgelost] mac yosemite Letters van de interface weg
Beste,
Sinds ik mijn macbook heb geupgrade naar os yosemite, werkt openoffice niet meer helemaal juist.
Als ik bijvoorbeeld het bestand wil opslaan dan zie ik wel de knoppen, maar ik zie de tekst niet op de knoppen.
Dit heb ik bij meerdere knoppen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Sinds ik mijn macbook heb geupgrade naar os yosemite, werkt openoffice niet meer helemaal juist.
Als ik bijvoorbeeld het bestand wil opslaan dan zie ik wel de knoppen, maar ik zie de tekst niet op de knoppen.
Dit heb ik bij meerdere knoppen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Laatst gewijzigd door RPG op wo jan 07, 2015 11:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aangemerkt als opgelost. Titel aangepast zodat het mogelijk gemakkelijker te vinden is door anderen met het zelfde probleem.
Reden: Aangemerkt als opgelost. Titel aangepast zodat het mogelijk gemakkelijker te vinden is door anderen met het zelfde probleem.
OpenOffice 4.1.1 op mac yosemite
Re: mac yosemite
Hallo
Ik weet niet zeker of ik antwoord geef op de goede vraag. Maar het is zoals ik het begrijp.
begin met
menu --> Extra --> Aanpassen
Klik daarna op het tabblad : Werkbalken
Selecteer daarna een werkbalk.
Ga daarna naar rechts naar de dropdown list : Werkbalk
Kies uit de lijst het gewenste.
Ik krijg de indruk dat het per werkbalk geregeld is.
Romke
Ik weet niet zeker of ik antwoord geef op de goede vraag. Maar het is zoals ik het begrijp.
begin met
menu --> Extra --> Aanpassen
Klik daarna op het tabblad : Werkbalken
Selecteer daarna een werkbalk.
Ga daarna naar rechts naar de dropdown list : Werkbalk
Kies uit de lijst het gewenste.
Ik krijg de indruk dat het per werkbalk geregeld is.
Romke
LibreOffice 24.2.4.2 op openSUSE Leap 15.6
Beste RPG,
Ik ga dit vanavond even testen, ik heb hier mijn macbook niet bij de hand.
Maar het gaat vooral om alle pop ups in het programma.
Werkbalken zijn wel juist zichtbaar.
Ik ga dit vanavond even testen, ik heb hier mijn macbook niet bij de hand.
Maar het gaat vooral om alle pop ups in het programma.
Werkbalken zijn wel juist zichtbaar.
Hallo
Ik had laatst op mijn computer ook een update en daar ging ook iets niet goed. Het volledig herstarten hielp. Ik was alle icons kwijt van de desktop. Ik zou op het Engelse forum zoeken want het lijkt mij een specifiek Mac probleem.
Romke
Ik had laatst op mijn computer ook een update en daar ging ook iets niet goed. Het volledig herstarten hielp. Ik was alle icons kwijt van de desktop. Ik zou op het Engelse forum zoeken want het lijkt mij een specifiek Mac probleem.
Romke
Ik kreeg het niet gevonden op de forums.
Maar wat bedoel je met volledige herstarten?
Maar wat bedoel je met volledige herstarten?
Hallo
Normaal bedoel ik met herstarten de computer aan uit zetten. Maar ik kreeg wel het idee wat ik gedaan heb iets anders was. Ik heb het duidelijk over een geheel ander probleem. Ik wilde duidelijk maken dat soms herstarten een probleem kan oplossen.
Wat ook altijd een mogelijk is het vernieuwen van het gebruiker profiel.
Gebuikers of users profiel
Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geeft het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat.
Romke
Normaal bedoel ik met herstarten de computer aan uit zetten. Maar ik kreeg wel het idee wat ik gedaan heb iets anders was. Ik heb het duidelijk over een geheel ander probleem. Ik wilde duidelijk maken dat soms herstarten een probleem kan oplossen.
Wat ook altijd een mogelijk is het vernieuwen van het gebruiker profiel.
Gebuikers of users profiel
Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geeft het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat.
Romke
Dit werkt ook niet helaas. Zie bijlage voor de fout.
Hallo
https://forum.openoffice.org/en/forum/v ... 17&t=73293
Op het Engelse forum vond ik die link. Het lijkt wel iets wat jij ook beschrijft. Het oordeel laat ik aan jouw over.
Het is een deel speciaal voor mac gebruikers.
Romke
https://forum.openoffice.org/en/forum/v ... 17&t=73293
Op het Engelse forum vond ik die link. Het lijkt wel iets wat jij ook beschrijft. Het oordeel laat ik aan jouw over.
Het is een deel speciaal voor mac gebruikers.
Romke