welke formules ik nodige

Bespreek het rekenblad
vuurdraken
Berichten: 1
Lid geworden op: wo mei 29, 2019 11:14 am

welke formules ik nodige

Bericht door vuurdraken »

ik weet niet welke formules ik nodige heb voor om 3 rijen te loggen op datum rij 1 product rij 2 prijs en rij 3 aantal en dit moet dan via een knop gelogt worden
Bijlagen
Schermafdruk van 2019-05-29 08-12-27.png
Schermafdruk van 2019-05-29 08-12-17.png
OpenOffice 2.4 op Ubuntu 9.04
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: welke formules ik nodige

Bericht door RPG »

Ik weet niet waarom je denkt dat je formules nodig hebt voor het simpele feit dat je een tabel wilt maken. Ik zou eerst maar eens beginnen met het verzamelen van gegevens die je simpel kunt intypen.

Een ander punt wat mijn aandacht roept is dat je wel met een heel oude versie van OpenOffice werkt dat het mij wel verstandig lijkt om dat bij te werken. Ik zou gelijk ook maar je versie van Linux bijwerken.
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: welke formules ik nodige

Bericht door RPG »

Hallo vuurdraken

Je vraag heb je al eerder gesteld op het forum voor LibreOffice en ook op tweakers.net. Dat is niet zo'n probleem maar ik denk dat je met simpel intypen van gegevens moet beginnen. Vergeet formules en knoppen.

Sorry maar ik ben nog al van de botte school.
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: welke formules ik nodige

Bericht door floris v »

Als je een vraag op verschillende forums plaatst, is het wel zo netjes omdat te vermelden en telkens links naar de andere vragen te plaatsen. Anders krijg je dat mensen in verschillende forums nog antwoorden op je vraag geven als er al een goed antwoord is gegeven in een ander forum.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie