hyperlinks

Bespreek het rekenblad
dorus22
Berichten: 5
Lid geworden op: ma sep 24, 2018 7:17 pm

hyperlinks

Bericht door dorus22 »

document was vast gelopen herstel procedure doorlopen maar nu zijn de hyperlinks (honderden) naar tekstbestanden niet goed meer .
heeft iemand dat probleem ook en is er iets aan te doen ?
Apache OpenOffice 4.1.5 op Windows 10
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: hyperlinks

Bericht door RPG »

Je moet hopen dat in het gebruikers profiel in de map backups een reserve kopie staat. Bovendien is het raadzaam van belangrijke bestanden altijd een reserve kopie te hebben liefst meerdere.

Gebruikers of users profiel
Lees de link voor informatie. Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geeft het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat. En lees de link voor informatie

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
dorus22
Berichten: 5
Lid geworden op: ma sep 24, 2018 7:17 pm

Re: hyperlinks

Bericht door dorus22 »

thnx, helaas geen reserve kopie, na herstart bleken een 10tal links kapot te overzien dus maar kopie maken ga ik voortaan doen :)
Apache OpenOffice 4.1.5 op Windows 10
merlijn
Berichten: 25
Lid geworden op: do mei 31, 2018 11:14 am

Re: hyperlinks

Bericht door merlijn »

dorus22 schreef:...kopie maken ga ik voortaan doen :)
Hiervoor gebruik ik de extensie timeStampBackup, hiermee maak je met 1 druk op de knop een backup. Is ontwikkeld voor LibreOffice, maar werkt (bij mij) ook met OpenOffice.

http://www.flowcont.hu/LO_oxt_store/
AOO 4.1.6 Win 10 x64
Alex
Berichten: 103
Lid geworden op: do feb 25, 2010 8:46 pm

Re: hyperlinks

Bericht door Alex »

Windows maakt ook backups. Rechtsklikken op de bestandsnaam, Eigenschappen, tabblad Vorige versies.
AOO 4.1.15 & LO 24.2.2 op Windows 10
eremmel
Berichten: 670
Lid geworden op: di sep 01, 2009 10:11 am
Locatie: Barneveld, Nederland

Re: hyperlinks

Bericht door eremmel »

Als je aan een belangrijk document werkt kun je ook nog regelmatig het document naar je zelf e-mailen. Gebruik daarvoor bv gmail.com. Heb je ook nog een backup als er iets met je PC / laptop gebeurt.
W11 21H2 (build 22000), LO 7.4.1.2(x64)
Het is Microsoft marketing die laat geloven dat computers geschikt zijn voor niet technici
Plaats reactie