Ik probeer een formulier te maken met dialogvenster maar krijg deze niet groter.
Graag tips hoe ik dit groter kan maken.
Alvast bedankt
Selecteer de rand. Zo simpel is het of ga van links boven naar rechts terwijl de muis knop is ingedrukt.Atwist schreef:Ik ben denk ik weer eens onduidelijk geweest met mijn vraagstelling, hoe je tekstvakken en listboxen groter kan maken weet ik maar het gaat om de achtergrond dus het grijze deel op de afbeelding.
Macro's zijn nog veel moeilijker.RPG schreef:Dit heb ik al geprobeerd in Base maar dat ik net iets te hoog voor mij.
Selecteer de rand. Zo simpel is het of ga van links boven naar rechts terwijl de muis knop is ingedrukt.
Je wilt twee dingen leren blijkbaar. OpenOffice en BASIC. Het BASIC van OOo verschilt mogelijk niet zo erg van VBA van MSO. Zeker niet wanneer de verschillende opties daarvoor gezet worden. Het probleem is dat BASIC voor programmeren bijna niet belangrijk is. Het dient hoofdzakelijk voor API aanroepen, UNO aanroepen en nog zowat dingen. De verschillende onderdelen begrijpen elkaar niet eens.Atwist schreef:ik graag ook weer het OpenOffice en zijn Basic snappen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten