Ingevoegde jpg-afbeelding verdwijnt bij opslaan

Bespreek de tekstverwerker
Fedde
Berichten: 2
Lid geworden op: za mar 20, 2021 5:08 am

Ingevoegde jpg-afbeelding verdwijnt bij opslaan

Bericht door Fedde »

LM 20.0 cinnamon 4.6.7 waar ik nu apache 4.1.7 heb.
VRAAG: voor ik dit stelde was ik al zoeken kon niet vinden:
writer Tekst op bouw, dan jpeg in tekst zet anker vast. sla tekst document sla ik op met jpeg. Opening weer tekst writer jpeg is weg.
Kan het zijn dat waar apache openoffice is geinstalleerd alleen deze HD ondersteunt?
gr. Fedde
openoffice 4.1.7 linux mint LM19.3 4.4.8
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2107
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Ingevoegde jpg-afbeelding verdwijnt bij opslaan

Bericht door floris v »

Afgesplitst omdat het een heel andere vraag is.

Komt de jpeg van een internetpagina? Heb je die op je HD opgeslagen? Staat er op de plek van de jpeg een aanduiding voor een afbeelding of helemaal niets? Controleer dat bij Extra - Opties - Writer - Beeld Afbeeldingen en objecten op Aan staat.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Fedde
Berichten: 2
Lid geworden op: za mar 20, 2021 5:08 am

Re: Ingevoegde jpg-afbeelding verdwijnt bij opslaan

Bericht door Fedde »

hoi Floris er stond geen hardware vragen alleen software. Nee, ik haal geen jpeg van internet, heb zelf 4x 1T hd drive 7200 tpm. ik typ veel verhalen zelf. Ik heb gehoord was ik mee bezig bvb oude apache OO. was beter rustiger maar ik hoorde van een editor meestal jpeg, tekst bij elkaar in map net als het vroegere html je bericht in je email kreeg. Ik denk gewoon dat tekst jpeg als noemer bij elkaar horen te blijven, volgend systeem ik bouw (is me vermoeden hoor) ik meer jpeg tekst in map van verhalen. 1T aan houd vijf hd dan. [Zag je vraag, Nee ruimte voor Strip was is leeg tekst-jpeg blokje zie je ik zo werk]. Fedde
frame middelpunt.jpeg



ps, op linux-mint forum zeiden hun ga anders met Libre office zit er standaard op maar ik typ vanaf LM18.1 al hier dan mee om over te stappen....
openoffice 4.1.7 linux mint LM19.3 4.4.8
Plaats reactie