Bladwijzer

Bespreek de tekstverwerker
arend2017
Berichten: 5
Lid geworden op: do dec 21, 2017 8:49 am

Bladwijzer

Bericht door arend2017 »

Hallo beste mensen,
Ik had een vraag ik meen me te weten dat je in Microsoft Office in Word een overzicht kon maken van je document waarin je op een bepaalde hoofdstuk of onderwerp kan klikken..vraag me af of dat ook mogelijk is in OpenOffice Writer.
Met vriendelijke groet
Openoffice 4.1.4 Windows10 64 bits
eremmel
Berichten: 670
Lid geworden op: di sep 01, 2009 10:11 am
Locatie: Barneveld, Nederland

Re: Bladwijzer

Bericht door eremmel »

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maak kijk in de help (via Index) naar de volgende onderwerpen:
- bladwijzers
- kruisverwijzingen
- inhoudsopgave
W11 21H2 (build 22000), LO 7.4.1.2(x64)
Het is Microsoft marketing die laat geloven dat computers geschikt zijn voor niet technici
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2107
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Bladwijzer

Bericht door floris v »

Het is wat roekeloos om te veronderstellen dat iedereen hier ervaring heeft met Word. Ik heb daar heel lang geleden mee gewerkt en herinner me vaag dat je een overzicht kon maken met alle als kop gemarkeerde tekst. In Writer kun je dan de Navigator proberen, die heeft dacht ik ongeveer dezelfde functionaliteit.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
arend2017
Berichten: 5
Lid geworden op: do dec 21, 2017 8:49 am

Re: Bladwijzer

Bericht door arend2017 »

floris v schreef:Het is wat roekeloos om te veronderstellen dat iedereen hier ervaring heeft met Word. Ik heb daar heel lang geleden mee gewerkt en herinner me vaag dat je een overzicht kon maken met alle als kop gemarkeerde tekst. In Writer kun je dan de Navigator proberen, die heeft dacht ik ongeveer dezelfde functionaliteit.
Oke ik zal eens gaan kijken en wat uitproberen bedankt Floris
Openoffice 4.1.4 Windows10 64 bits
arend2017
Berichten: 5
Lid geworden op: do dec 21, 2017 8:49 am

Re: Bladwijzer

Bericht door arend2017 »

eremmel schreef:Ik weet niet precies wat je bedoelt, maak kijk in de help (via Index) naar de volgende onderwerpen:
- bladwijzers
- kruisverwijzingen
- inhoudsopgave
Ik zal eens kijken thx
Openoffice 4.1.4 Windows10 64 bits
Plaats reactie