werkbalk Redigeren wil niet openen

Bespreek de tekstverwerker
cvanmarle
Berichten: 4
Lid geworden op: ma mei 15, 2017 12:50 pm

werkbalk Redigeren wil niet openen

Bericht door cvanmarle »

Beste medegebruikers,
Als ik onder Beeld/werkbalken Redigeren aanvink, gebeurt er niets. Ik heb Open Office versie 4.1.3. De werkbalk opent niet. Heeft iemand een oplossing? Alvast hartelijk dank.
van Marle
Open Office 4.1.3 op Windows 7 start.
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: werkbalk Redigeren wil niet openen

Bericht door RPG »

Ik ken niet de werkbalk Redigeren misschien is dat niet de officiële naam. Ik zal een wat algemeen verhaal houden over werkbalken.

Het gebeurt mij ook wel eens dat ik een werkbalk activeer en daarna niet kan vinden waar deze is. Er zijn verschillende methoden om er achter te komen waar de werkbalk blijft.
  • Enkele keren activeren en de-activeren soms zie je toch een verandering.
  • Alle werkbalken uit schakelen en dan de gewenste inschakelen.
  • Alle werkbalken onder elkaar zetten en dan de gewenste werkbalk activeren en deactiveren om te kijken waar die blijft.
Wanneer er nog geen oplossing is bij de vragen steller dan is het vervangen van het gebruikers profiel aan te raden.

Gebruikers of users profiel
Lees de link voor informatie. Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geeft het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat. En lees de link voor informatie
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2107
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: werkbalk Redigeren wil niet openen

Bericht door floris v »

Gek, ik kan de hele werkbalk Redigeren niet eens vinden in die lijst, hij staat er gewoon niet in. Of Wijzigingen bijhouden aan staat of niet, maakt niks uit.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie