Update extensies

Bespreek de tekstverwerker

Update extensies

Berichtdoor Textra » zo apr 24, 2016 1:04 pm

Bij het maken van een nieuw tekstdocument krijg ik steeds de volgende melding: "Updates beschikbaarvoor extensies. Klik hier voor meer informatie". Als ik op hier klik gebeurt er niets. Hoe moet ik Open Office insstellen om deze melding niet meer te krijgen of om te controleren of er inderdaad updates zijn.
Besuringssysteem MacOs Sierra 10.12.6
Apache Office 4.1.2
Textra

Re: Update extensies

Berichtdoor floris v » zo apr 24, 2016 1:32 pm

Vreemd. Normaal open je daarmee Extensiebeheer, dat zit ook onder het menu Extra (hopelijk is dat op de Apple hetzelfde als op Windows). En dan zoekt hij vanzelf naar updates. Je kunt dat ook handmatig starten. Mogelijk is het een bug dat hij niet reageert, ik heb er alleen geen melding van gezien in de bugzilla, maar opnieuw installeren zal wel niet helpen. En ik zie zo een twee drie geen mogelijkheid op het automatisch controleren op updates van extensies uit te schakelen, is ook niet handig trouwens. Dus dan maar die waarschuwing gebruiken als aansporing op het zelf via Extra - Extensiebeheer te doen. Engelse woordenlijsten moet ik trouwens toch altijd ophalen van de extensiepagina, dat doet hij ook niet zelf.
* AOO 4.1.6 op Linux Mint
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
floris v

Keer terug naar Writer