[opgelost] probleem met invoegen velden

Bespreek de tekstverwerker
MGFM
Berichten: 2
Lid geworden op: vr nov 21, 2014 2:04 pm

[opgelost] probleem met invoegen velden

Bericht door MGFM »

hello

ik heb sinds kort een probleem met het invullen van velden (datum, aantalapagina's, etc..)
i.p.v. het huidige of vaste datum of aantal pagina's pagina's staat er ineens datum (vast) en bv Paginanummers van statistiek?
zie bijlage uitsnede screenshotjuiste

hoe kan ik dat weer op de manier erin zetten?

tks voor een tip
open-office-probleem.jpg
open-office-probleem.jpg (9.07 KiB) 989 keer bekeken
Laatst gewijzigd door floris v op za nov 22, 2014 11:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Als opgelost gemarkeerd en onderwerp ingekort
OpenOffice 4.1.1. op Windows 8
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: probleem met invoegen velden (datum en aantal pagina's)

Bericht door RPG »

Hallo

Ik denk dat het gewoon met het weer geven van het gewenste te maken heeft probeer iets uit het menu beeld.

menu --> beeld --> Veldarceringen
menu --> beeld --> Veldnamen

Overigens denk ik dat als het uit geprint wordt het wel goed komt. Ik denk dat alles wat met velden te maken heeft bedoeld is voor uitprinten.

In het gedeelte van menu -->Beeld zitten meer mogelijkheden om iets te veranderen.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
MGFM
Berichten: 2
Lid geworden op: vr nov 21, 2014 2:04 pm

Re: probleem met invoegen velden (datum en aantal pagina's)

Bericht door MGFM »

RPG schreef:Hallo

Ik denk dat het gewoon met het weer geven van het gewenste te maken heeft probeer iets uit het menu beeld.

menu --> beeld --> Veldarceringen
menu --> beeld --> Veldnamen

Overigens denk ik dat als het uit geprint wordt het wel goed komt. Ik denk dat alles wat met velden te maken heeft bedoeld is voor uitprinten.

In het gedeelte van menu -->Beeld zitten meer mogelijkheden om iets te veranderen.

Romke
DAT was het inderdaad, thanks
Deze functie had ik nog nooit gebruikt en was zonder jouw tip er nooit achter gekomen, al gebruik ik open office al sinds jaren;-)
OpenOffice 4.1.1. op Windows 8
Plaats reactie