Opmaak inhoudsopgave

Bespreek de tekstverwerker
Deirdre
Berichten: 1
Lid geworden op: do aug 13, 2009 4:56 pm

Opmaak inhoudsopgave

Bericht door Deirdre »

Dag allemaal

Ik heb in OO zelf twee opmaakprofielen gemaakt tot 2 niveaus respectievelijk gebasseerd op kop 1 en 2 en daarop gewoon nummering op meerdere niveaus aan toegevoegd. Ik heb de tabstop bij "kop1 met nummer" geplaatst op 1.5 cm en die van "kop2 met nummer" op 0.76 . Hierdoor verschijnen ze mooi ondermekaar.
Wanneer ik hiervan een inhoudsopgave wil laten regerneren kan ik volgende zaken niet onder controle krijgen :

De twee titels mooi onder mekaar krijgen ondanks inspringen op nul te plaatsen en de nummering van ondertitel verwijderen .

Alvast bedankt !
Caracalla
Berichten: 77
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:32 pm
Locatie: Nederland.

Re: Opmaak inhoudsopgave

Bericht door Caracalla »

Welkom op het forum,

Ik je vraag even van het andere onderwerp afgespltst, dat onderwerp stond al als opgelost gemarkeerd.

Om alle titels recht onder elkaar te krijgen kun je de opmaakprofielen van de inhoudsopgaveniveau's wijzigen. F11 haalt het paneel tevoorschijn dat je daarvoor nodig hebt. Automatisch de hoofdstuknummers weglaten in de inhoudsopgave terwijl ze nog wel in de test staan kan volgens mij niet. Wat je we kunt doen, is, zodra je klaar bent met het document, de beveiliging tegen handmatig wijzigen van de inhoudsopgave uit zetten en dan elf de cijfers weghalen. Niet bepaald ideaal maar de enige manier die me te binnen schiet.
Is je probleem opgelost of je vraag beantwoord?
Zet dan [opgelost] in de titel van je draad.
Plaats reactie