.doc en paginanummers

Bespreek de tekstverwerker
opensourcefan
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 31, 2012 5:00 pm

.doc en paginanummers

Bericht door opensourcefan »

Voor een studieopdracht is het van essentieel belang dat ik paginanummers gebruik maar het ook als .doc inlever.

Wanneer ik de opdracht in openoffice van paginanummers voorzie en dit opsla als .doc verdwijnen de paginanummers onderaan indien ik ervoor gekozen heb de paginanummers op de eerste pagina weg te laten. Enkel wanneer alle paginas zijn voorzien van nummers werkt het. het is echter van belang dat de eerste pagina niet genummerd wordt. Ik heb al van alles geprobeerd en veel gezocht op het forum, maar nergens kom ik een oplossing voor dit probleem tegen.

De bedoeling is dus met openoffice het voor elkaar krijgen dat ik een bestand als .doc opsla waarbij de paginas, behalve de eerste, zijn genummerd.

hoop een oplossing of slimme workaround te vinden
OpenOffice 3.3 , Windows Vista
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: .doc en paginanummers

Bericht door floris v »

* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
opensourcefan
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 31, 2012 5:00 pm

Re: .doc en paginanummers

Bericht door opensourcefan »

hmm, ok ik zal die methode 1 eens proberen
OpenOffice 3.3 , Windows Vista
cornouws
Berichten: 135
Lid geworden op: do mei 14, 2009 12:43 am
Contacteer:

Re: .doc en paginanummers

Bericht door cornouws »

opensourcefan schreef: Wanneer ik de opdracht in openoffice van paginanummers voorzie en dit opsla als .doc verdwijnen de paginanummers onderaan indien ik ervoor gekozen heb de paginanummers op de eerste pagina weg te laten.
Probeer het eens met een harde paginaovergang (Ctrl-Enter) ná de eerste pagina. Dan zou het exportfilter er voor moeten zorgen dat er in de .doc een andere sectie wordt gemaakt met andere kop/voettekst.
(Overigens zouden ze er goed aan doen om ook gewoon ODF of PDF te accepteren ;-) )
- altijd de meest recente LibreOffice (en soms OpenOffice) op Ubuntu -
extensies fastNAW & CT2N / https://www.mijncloudoffice.nl
Plaats reactie