Wachtwoord beveiligd bestand

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
gert-dh
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jul 21, 2021 9:47 am

Wachtwoord beveiligd bestand

Bericht door gert-dh »

Wanneer OpenOffice geopend is en ik daarna dubbelklik op een OpenOffice bestand dat met een wachtwoord is beveiligd, komt het wachtwoordschermpje niet vanzelf naar de voorgrond. Ik moet dan eerst één of meer andere vensters sluiten om het wachtwoordschermpje te zien.
OpenOffice 4.1.10, Windows-10 21H1
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Wachtwoord beveiligd bestand

Bericht door RPG »

Ik zou de toetsen combinatie Alt-Tab gebruiken om het venster te tonen
De Alt toets indrukken en ingedrukt houden
De tabtoets net zo vaak indrukken tot de naam van het wachtwoord venstertje aan gemerkt wordt.
dan beide toetsen loslaten en dan wordt waarschijnlijk het wachtwoord venstertje getoond.

Ik weet niet of het een probleem is van ApacheOffice. Bovendien ik gebruik nergens een wachtwoord in OpenOffice en voor mijn wachtwoorden gebruik ik een echt wachtwoorden programma wat gemakkelijker is.

Misschien helpt het onderstaande:

Gebruikers of users profiel
Lees de link voor informatie. Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geef het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat. En lees de link voor informatie.
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
gert-dh
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jul 21, 2021 9:47 am

Re: Wachtwoord beveiligd bestand

Bericht door gert-dh »

Het vernieuwen van het user profiel heeft het "probleem" inderdaad opgelost. Bedankt.
OpenOffice 4.1.10, Windows-10 21H1
Plaats reactie