update windows 10

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
B.M.N.van Duynen
Berichten: 5
Lid geworden op: vr aug 16, 2013 9:28 am

update windows 10

Bericht door B.M.N.van Duynen »

Na update windows 10 werkt OpenOffice niet meer naar behoren. Wie weet de oplossing ?
Open office 3.4.1. Vista
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: update windows 10

Bericht door RPG »

Waaruit bestaat het dat het niet naar behoren werkt?

Ik heb bericht verplaatst naar het forum Installatie en probleemoplossing. Daar wordt het probleem vaker aangeroerd.
kijk eens naar verdwenen documenten na update Windows 10 (Toon onderwerp) • OpenOffice.org
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
gejat
Berichten: 1
Lid geworden op: zo aug 25, 2019 11:44 am

Re: update windows 10

Bericht door gejat »

Ik heb na de update van Windows 10 een soortgelijk probleem, alleen krijg ik als ik iets wil openen de melding "c\users*.* ods bestaat niet".
Iemand een idee?

(Dit forumprogramma werkt nu trouwens ook niet naar behoren, ik kan niks onderstrepen of vet weergeven.Als ik het vet wil weergeven komt er dit te staan:c\users*.* ods bestaat niet, en bij onderstrepen verschijnt :c\users*.* ods bestaat niet, maar dat terzijde)
apache open office 4.1.1 windows 10
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: update windows 10

Bericht door RPG »

gejat schreef:Ik heb na de update van Windows 10 een soortgelijk probleem,
Heb je de link ook gelezen?
gejat schreef: (Dit forumprogramma werkt nu trouwens ook niet naar behoren, ik kan niks onderstrepen of vet weergeven.Als ik het vet wil weergeven komt er dit te staan:c\users*.* ods bestaat niet, en bij onderstrepen verschijnt :c\users*.* ods bestaat niet, maar dat terzijde)
Meestal geldt selecteer de gewenste gegevens en voer daarna de gewenste actie uit.
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: update windows 10

Bericht door floris v »

@gejat: ik denk dat er iets mis is op je computer, waardoor die steeds "c\users*.* bestaat niet" weergeeft in plaats van iets anders. Ik heb zoiets nog niet eerder meegemaakt of gezien en heb er daarom geen oplossing voor. Maar hier volgt wat vette tekst om te onderstrepen dat er met het forum niks mis is.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: update windows 10

Bericht door RPG »

Ik verbaas mij er over dat een groot deel van de laatste berichten feitelijk gaan over een betrekkelijk simpel probleem in windows. Het is toch ook wel bedroevend dat mensen dat niet kunnen oplossen.

Ik heb onlangs een poosje gewerkt met Google Docs. Ik was toch wel positief verrast wat daarmee mogelijk was. Ik neem gelijk aan dat het ook voor gelijksoortige webgebaseerde programma's zal gelden. Alhoewel ik nogal wat bezwaren heb tegen die webgebaseerde programma's lijkt het mij een uitstekend alternatief voor al die mensen die moeite hebben na een update van Windows of iets soortgelijks onder een ander OS.

Ik denk dat we dat ook een boel vragen kwijt zijn over compleet verdwenen documenten waar jaren aan gewerkt is zonder backup.
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
eremmel
Berichten: 670
Lid geworden op: di sep 01, 2009 10:11 am
Locatie: Barneveld, Nederland

Re: update windows 10

Bericht door eremmel »

RPG schreef:Ik verbaas mij er over dat een groot deel van de laatste berichten feitelijk gaan over een betrekkelijk simpel probleem in windows. Het is toch ook wel bedroevend dat mensen dat niet kunnen oplossen.

Ik heb onlangs een poosje gewerkt met Google Docs. Ik was toch wel positief verrast wat daarmee mogelijk was. Ik neem gelijk aan dat het ook voor gelijksoortige webgebaseerde programma's zal gelden. Alhoewel ik nogal wat bezwaren heb tegen die webgebaseerde programma's lijkt het mij een uitstekend alternatief voor al die mensen die moeite hebben na een update van Windows of iets soortgelijks onder een ander OS.

Ik denk dat we dat ook een boel vragen kwijt zijn over compleet verdwenen documenten waar jaren aan gewerkt is zonder backup.
Je geeft eigenlijk hiermee aan dat een applicatie als AOO (o.a. door verkeerde standaard instellingen) een achterhaalde applicatie is voor huis-tuin-en-keuken gebruikers. En ik ben er helemaal mee eens. Ik gebruik AOO zelf nauwlijks meer maar MSO365 met OneDrive voor werk/projecten en Google docs / Google Maps voor alles wat bewaard moet blijven. Ook het delen van info gaat heel eenvoudig etc.

Steeds vaker komt de gedachte naar boven wat ik hier nog doe op het forum NL zowel EN.
W11 21H2 (build 22000), LO 7.4.1.2(x64)
Het is Microsoft marketing die laat geloven dat computers geschikt zijn voor niet technici
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: update windows 10

Bericht door floris v »

eremmel schreef:
Je geeft eigenlijk hiermee aan dat een applicatie als AOO (o.a. door verkeerde standaard instellingen) een achterhaalde applicatie is voor huis-tuin-en-keuken gebruikers. En ik ben er helemaal mee eens. Ik gebruik AOO zelf nauwlijks meer maar MSO365 met OneDrive voor werk/projecten en Google docs / Google Maps voor alles wat bewaard moet blijven. Ook het delen van info gaat heel eenvoudig etc.

Steeds vaker komt de gedachte naar boven wat ik hier nog doe op het forum NL zowel EN.
Nou nou nou zeg, je bent vrijwilliger, en dat vrijwilligerschap is niet gebonden aan hoe actief je bent als gebruiker van AOO. Zolang je het leuk blijft vinden om andere gebruikers te helpen hun problemen op te lossen, kun je er gewoon mee doorgaan. Anders had ik ook al lang kunnen stoppen. Maar dat is off-topic, mensen. :)
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie