Kan OO Apache niet installeren

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
Harry07
Berichten: 2
Lid geworden op: za feb 16, 2019 12:24 am
Locatie: Veenendaal

Kan OO Apache niet installeren

Bericht door Harry07 »

De PC van mijn vrouw heeft een schijven probleem gehad en nu wil de OO Apache assistent niet meer goed installeren :(
Ondanks dat ik bij de installatie aan geef dat het op de C: schijf moet gaan, krijg ik de mededeling dat de assistent station F niet kan vinden (zit er ook niet meer op).
Wie kan mij helpen OO Apache toch geïnstalleerd en werkende te krijgen :?:
Open Office 4.1.6 op Windows 7

Fijn als je mij indien gevraagd wilt helpen :)
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Kan OO Apache niet installeren

Bericht door RPG »

Het niet kunnen installeren van ApacheOffice lijkt mij eerder een probleem van Windows dan van AO.
Misschien eerst een oude versie volledig verwijderen, hiervoor moet ook de snelstarter van ApacheOffice, worden uitgeschakeld.

Misschien zijn er nog wel wat problemen met Windows en die zou ik ook eerst oplossen. Er zijn allerlei schoonmaak programma's voor Windows. Traditie getrouw gebruik ik nog altijd CCleaner maar het kan best zo zijn dat een ander programma beter is.

Nadat de computer opnieuw is opgestart opnieuw proberen Apache Office te installeren. Als ApacheOffice problemen blijft geven en je verder geen problemen hebt met jouw computer dan is een over stap naar LibreOffice te overwegen.

LibreOffice is bijna gelijk aan ApacheOffice maar kent een snellere ontwikkeling.
https://www.libreoffice.org/download/download/
De oudere versie geeft iets minder kans op fouten.

Je kunt de gemaakte documenten gebruiken in LibreOffice. Wanneer je LibreOffice gebruikt is het mogelijk dat nieuwe mogelijkheden die gebruikt worden niet werken in ApacheOffice.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Harry07
Berichten: 2
Lid geworden op: za feb 16, 2019 12:24 am
Locatie: Veenendaal

Re: Kan OO Apache niet installeren

Bericht door Harry07 »

Dankjewel voor je reactie 8-)
Ben nu W7 an het herstellen mbv de originele W7 disc. Als ie lukt, kijk ik of Apache of Libre wel lukt.
Ik laat het nog weten.
Open Office 4.1.6 op Windows 7

Fijn als je mij indien gevraagd wilt helpen :)
Plaats reactie