Venster mappen comprimeren verwijderen

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
jacq0001
Berichten: 2
Lid geworden op: za aug 25, 2018 3:29 pm

Venster mappen comprimeren verwijderen

Bericht door jacq0001 »

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het steeds weer opnieuw te voorschijn komende venster MAPPEN COMPRIMEREN kan uitzetten in Thunderbird mail laatste versie ? Het vinkje weghalen werkt niet. Ik besef nu dat ik op een verkeerd forum zit dus mijn bericht mag verwijderd worden.
Jack
Laatst gewijzigd door jacq0001 op zo aug 26, 2018 10:45 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Open officeVersie 4.1.5 windows 10
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Venster mappen comprimeren verwijderen

Bericht door RPG »

Ik begrijp niet wat het probleem met OpenOffice te maken heeft. Het zal best kunnen zijn dat het optreedt tijdens het gebruik van OpenOffice maar dat de fout-melding van een programma komt dat iets beheert waar OpenOffice gegevens wegschrijft. Hoe dat geregeld is op jouw computer is mij voorlopig onduidelijk.

Het lijkt mij beter dat je OpenOffice de gegevens laat wegschrijven op de niet verwijderbare gegevens drager van jouw computer. Wanneer je werk klaar is dan het eindresultaat plaatsen waar je het graag wilt hebben.

Wanneer je door wilt gaan met deze vraag dan toch een duidelijker probleem beschrijving geven want op deze manier begrijp ik het niet.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Venster mappen comprimeren verwijderen

Bericht door floris v »

Ik ken zo'n venster alleen van Thunderbird, bij OpenOffice heb ik het nog nooit gezien. Kun je een screenshot maken en uploaden?
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
jacq0001
Berichten: 2
Lid geworden op: za aug 25, 2018 3:29 pm

Re: Venster mappen comprimeren verwijderen

Bericht door jacq0001 »

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb een vergissing gemaakt, Sorry. Ik heb Open Office genoemd maar dat moet het mailprogramma Thunderbird zijn. Daar verschijnt dat venster ( Mappen comprimeren) steeds weer bij het opstarten en dat kan ik wel op dat moment uitzetten maar de volgende keer bij het opstarten is het er weer. Dus opnieuw mijn vraag. Kan ik dat irriterende schermpje definitief laten verdwijnen?
Open officeVersie 4.1.5 windows 10
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Venster mappen comprimeren verwijderen

Bericht door floris v »

Dit is dus totaal off-topic. :ucrazy:

Ik krijg dat scherm ook af en toe te zien en laat dan die mappen comprimeren. Daarna duurt het een poos voordat het scherm weer opduikt. Daarom heb ik me nooit druk gemaakt over dat venster of het nut van comprimeren. Voor een antwoord op je vraag kun je beter naar een Thunderbird-forum gaan of de Help raadplegen.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie