installatie vs 4.1.5 probleem

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
abdejong
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jan 01, 2018 1:50 pm
Locatie: Zwartewaal

installatie vs 4.1.5 probleem

Bericht door abdejong »

Gisteren 4.1.5 getracht te installeren. Tijdens installatie wordt gevraagd om antivirus programma te sluiten. Ik kan dit alleen maar een tijd uitschakele. Dit is kennelijk niet voldoende ,want als ik installatie opnieuw doe krijg ik zelfde vraag? Ben dus gestop met insalleren. Probleem was nu dat 4.1.4 niet meer werkte. Omdat ik toch een bepaalde file moest veranderen, heb ik 4.1.4 weer moeten installeren. Dit was goed.
Dacht door dit gedoe, dat ik mogelijk met een geinfecteerde of niet officiele installatie bezig was. Zag nu vandaag dat Apache inderdaad een nieuwe versie beschikbaar stelde.Wil dus nu weer de 4.1.5 installeren. Hoe kan ik die installatie doen met voorkoming van het antivirusprobleem of hoe moet ik het door mij gebruikte AVAST-programma sluiten?
open office 4.1.4 op Windows 7 (probleem bij update naar 4.1.5)
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: installatie vs 4.1.5 probleem

Bericht door RPG »

Het verschil tussen 4.1.4 en 4.1.5 is heel klein. De versie 4.1.5 is alleen aan te raden voor MAC gebruikers. Voor MAC gebruikers die eerst problemen hadden zijn wat problemen opgelost. Voor Window gebruikers zijn er niet veel verschillen.

Waar nu het probleem vandaan komt waar deze draad mee begint heb ik geen idee van.
Het advies is download van de officiële of een betrouwbare site.

De officiële site bereik je door rechts onder op deze pagina te klikken. Bij SourceForge nergens op klikken, wachten tot de download begint.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
abdejong
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jan 01, 2018 1:50 pm
Locatie: Zwartewaal

Re: installatie vs 4.1.5 probleem

Bericht door abdejong »

Besre Romke,opnieuw 4.1.5 gedowhload op jouw manier. Had gelukkig de juiste gekozen. Dus dat is geen punt. Dus probleem blijft, installeren
en boodschap Avast sluiten. Als ik dat doe optie "uitschakelen voor 1 uur" dan gaat de installatie niet verder, en werkt 4.1.4 ook niet meer.
Dus ik moet kennelijk meer uitschakelen. Als 4.1.5 voor Wi maar zo weinig verbetering geeft, blijf ik maar bij de oude versie. Bedankt voor je reactie! Ab
open office 4.1.4 op Windows 7 (probleem bij update naar 4.1.5)
Plaats reactie