Probleem na crash Imac

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
David VB
Berichten: 5
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 4:58 am

Probleem na crash Imac

Bericht door David VB »

Hallo,

Ik was bezig in een openoffice document, terwijl ik ook wat andere dingen aan het doen was op m'n iMac en 1 van die andere dingen veroorzaakte een crash (of eerder vastzitten) en omdat ik niet zo'n talent ben in die dingen en niet direct een oplossing vond, heb ik gewoon de stekker uitgetrokken en opnieuw opgestart. Daar ik dit nog al eens heb voorgehad, wist ik dat er een venster ging opkomen om mijn OpenOffice-bestand te herstellen, wat ook gelukt is. Maar nu kwam er nog een ander venster op (zie hieronder) en dit krijg ik dus langs geen kanten weg... Hierdoor kan ik OpenOffice niet volledig afsluiten en ook de iMac niet afsluiten of herstarten. Ik kan wel nog steeds mijn bestand waar ik mee bezig was, en waarschijnlijk andere ook, gewoon afsluiten en openen, maar dat venster wil maar niet weg, wat ik ook kies van de 2 mogelijkheden...

Hier het venster dat ik bedoel :Afbeelding


Iemand die dit kan helpen oplossen? Alvast dank.

Groeten, David.
OpenOffice 4.0.1 op OS X El Capitan v10.11.1
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Probleem na crash Imac

Bericht door RPG »

Hallo

Ik heb geen idee over wat er is gebeurd en hoe de afbeelding is verkregen. Ik heb het volgende idee:
Er is een webpagina in een openoffice bestand geplakt. Blijkbaar gaat er dan iets fout.

Wanneer het oorspronkelijk OpenOffice bestand veilig is gesteld dan zou ik het verder herstellen van een bestand annuleren.

Misschien wil dat niet bij de Mac computer en dan staat in deze link mogelijk de oplossing.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
David VB
Berichten: 5
Lid geworden op: wo nov 18, 2015 4:58 am

Re: Probleem na crash Imac

Bericht door David VB »

Wel, ik denk dat het opgelost is. Via het apple-icoontje linksboven heb ik 'Forceer stop..' gedrukt en daar OOo gekozen en het was weg, daarna de mac even herstart en bleef weg. Als controle nog eens het bewuste bestand geopend en ook dat gaf geen probleem meer, kon alles ook weer netjes afsluiten.

Alvast dank om mee te denken ;)
OpenOffice 4.0.1 op OS X El Capitan v10.11.1
Plaats reactie