wachtwoord werkt niet meer

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
ake
Berichten: 9
Lid geworden op: ma mar 22, 2010 6:01 am

wachtwoord werkt niet meer

Bericht door ake »

Gisteren mijn document willen openen met mijn wachtwoord. Geeft openoffice aan dat het niet juist is. Weet 100% zeker dat het juist is.
Toen ik openoffice wilde openen met een ander document bleek het niet meer te werken. Heb geprobeerd het te herstellen ook dat lukte niet omdat de computer aangaf dat het programma op een onbekende plek stond.
Toen heb ik na veel moeite de oude versie verwijderd en de nieuwe 4.1.1 er opgezet. Deze werkt nu wel maar ik kom nog steeds niet in mijn document. Is er een mogelijkheid om daar iest aan te doen?
m.vr.gr ake
vista - open office 3.2
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: wachtwoord werkt niet meer

Bericht door RPG »

Hallo

Wanneer je met een computer werkt is het belangrijk om kopieën van je bestanden te hebben. Het lijkt mij voor bestanden die met een wachtwoord beveiligd zijn nog belangrijker om een kopie te hebben. Wanneer je nog geen kopie hebt maak er een. Dan kun je in ieder geval beter testen met het bestand en niet bang zijn dat het alsnog beschadigd.

Het is mogelijk dat in de map backup van het oude gebruikers profiel nog een bestand staat dat goed is.

b]Gebruikers of users profiel[/b]
Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geeft het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat. Het zou kunnen zijn dat het hier helpt maar dat is niet zeker.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2107
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: wachtwoord werkt niet meer

Bericht door floris v »

Waarschijnlijk ten overvloede, maar heb je gedacht aan het onderscheid tussen hoofd- en kleine letters?
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie