Gebruikersprofiel & openen Open Office

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
Albert
Berichten: 52
Lid geworden op: wo aug 05, 2009 6:27 pm
Contacteer:

Gebruikersprofiel & openen Open Office

Bericht door Albert »

Op deze site getracht mijn wachtwoord te wijzigen hetgeen véél te ingewikkeld was daar er bij "Gebruikersprofiel" te zien is wie wat mag zien. Dat je uiteindelijk na héééééééééél lang zoeken op " wijzig registratiedetails" in het "profiel" van het "Gebruikersprofiel" pas je persoonlijke instellingen kunt wijzigen, vond ik pas na héééééééééél lang zoeken..... Slechte zaak...!!!

De reden van dit schrijven is het navolgende: Het openen van een document duurt ontzettend lang. Vooredat ik een "Open Office.Org" kan inzien verdwijnt het zandlopertje steeds en moet ik zelfs een paar keer de PC uitzetten en opnieuw opstarten... Ligt dat nu aan Open Office of misschien aan mijn computer...??? Bij Word had ik deze moeilijkheden niet... Ik word :crazy:
Laatst gewijzigd door Albert op za jan 22, 2011 2:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Apache OpenOffice 3.1 (uch) op Windows XP
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Gebruikersprofiel & openen Open Office

Bericht door RPG »

Hallo

Over OpenOffice 3.1 zijn nooit speciaal klachten geweest wat betreft snelheid dus ik denk dat het aan je computer ligt.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Gebruikersprofiel & openen Open Office

Bericht door floris v »

Tja, er zit wat in het eerste punt, maar het is beter dat in een apart topic in het Forum Feedback te zetten.

De eigenlijke vraag: je moet hier alle mogelijkheden langs gaan. Hoe groot is het bestand? Als het bij een klein bestand al mis gaat, kan het aan OOo liggen maar ook aan het bestand (het kan beschadigd zijn). Duurt het openen van elk bestand steeds zo lang? Zo ja, dan kan er iets fout zijn met de installatie of met je gebruikersprofiel (ten overvloede: op de computer, niet op dit forum). Mogelijke remedies: het gebruikersprofiel vernieuwen (zie Tutorial Gebruikersprofiel vernieuwen voor hoe dat gaat). Anders een reparatie van de installatie.

Het kan zinvol zijn het bestand hier te uploaden (als er geen vertrouwelijke informatie in staat, anders eerst anonimiseren), dan kunnen andere mensen er naar kijken.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie