alleen lezen codering

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
ake
Berichten: 9
Lid geworden op: ma mar 22, 2010 6:01 am

alleen lezen codering

Bericht door ake »

Hoi computergenoten. Na een succesvolle delete proceduren heb ik openoffice weer met succes op mijn computer herladen. Ik loop echter tegen een probleem aan. In mijn opgeslagen brieven is ook een spreadsheet gedeelte toegevoegd. Wanneer ik de gevens in het spreadsheet programma wil wijzigen geeft openoffice calc aan dat het om een alleen lezen stuk gaat. Ik weet zeker dat ik het nooit als alleen lezen heb opgeslagen. (Had deze al gemaakt toen ik nog word office van microsoft had) Hoe kan ik deze code wijzigen zodat ik de gegevens weer kan aanpassen?
Met dank voor jullie expertise. Groetjes Ake
vista - open office 3.2
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: alleen lezen codering

Bericht door RPG »

Hallo

Heb je ook de reacties bekeken op de andere post van jouw.? De vraag is precies gelijk zoals ik dat lees. En als je ze gelezen heb wat is je reactie daarop.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: alleen lezen codering

Bericht door floris v »

Alsjeblieft niet telkens een nieuw onderwerp starten over dezelfde vraag maar reageren in een al open onderwerp (klik dan op de knop PLAATSREACTIE onderaan en bovenaan het onderwerp). Gesloten.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Gebruikersavatar
henke54
Berichten: 305
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:28 pm

Re: alleen lezen codering

Bericht door henke54 »

floris v schreef:Alsjeblieft niet telkens een nieuw onderwerp starten over dezelfde vraag maar reageren in een al open onderwerp (klik dan op de knop PLAATSREACTIE onderaan en bovenaan het onderwerp). Gesloten.
Misschien is het wenselijk om 'hetzelfde-al-open-onderwerp' van ake te vermelden hier : http://user.services.openoffice.org/nl/ ... 60&start=0
:mrgreen:
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
Gesloten