exporteren naar pdf lukt niet

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
josjec
Berichten: 2
Lid geworden op: di dec 15, 2009 3:12 pm

exporteren naar pdf lukt niet

Bericht door josjec »

ik probeer mijn document in writer te exporteren als pdf maar dat lukt niet. Krijg wel alle menu's enzo maar bij daadwerkelijk opslaan maakt writer er doodleuk weer een .odt van. Opslaan als word document wil trouwens ook niet meer.

In het verleden werkte dit allemaal wel goed
open office 3.1 op windows vista
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: exporteren naar pdf lukt niet

Bericht door floris v »

Dikke kans dat uw gebruikersprofiel aan vernieuwing toe is.
Denk eraan OOo helemaal uit te schakelen, inclusief de snelstarter, om het nieuwe profiel in werking te laten treden.
Of de installatie is corrupt. In dat geval kan het helpen het installatieprogramma opnieuw uit te voeren en dan Reparatie te kiezen in het desbetreffende venster.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
josjec
Berichten: 2
Lid geworden op: di dec 15, 2009 3:12 pm

Re: exporteren naar pdf lukt niet

Bericht door josjec »

nope. Gebruikersprofiel vernieuwen gedaan en dat helpt niet. En ook nog eens geprobeerd te repareren via het installatiepakket maar ook dat hielp niet. Snelstarter stond uit dus daar kan het ook niet aan liggen. Jammer.

Als je nog en suggestie heb houd ik me aanbevolen

in ieder geval bedankt
open office 3.1 op windows vista
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: exporteren naar pdf lukt niet

Bericht door floris v »

Bij mij werkt het zoals het hoort. Wat is er gebeurd sinds de tijd dat het werkte? Bepaalde programma's geïnstalleerd of verwijderd? Zitten er misschien bepaalde dingen in het bestand die problemen kunnen opleveren? Weet u zeker dat het geëxporteerde bestand niet ergens anders staat, zodat het wel is opgeslagen maar u het niet gevonden hebt? (Ik noem maar wat buitenplaatsen.) Hoe gaat u te werk bij opslaan als Word-document?
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie