Contactlijst manager maken

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
CJSVG
Berichten: 1
Lid geworden op: di jan 19, 2021 2:43 pm

Contactlijst manager maken

Bericht door CJSVG »

Graag wil ik weten hoe ik een contactlijst maak waarin ik alle gegevens van het contact kan zetten en notities kan maken van een gesprek/telefoongesprek met datum en tijd....zoals in Acces bijv.
:?
OpenOffice 4.1.7
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Contactlijst manager maken

Bericht door RPG »

Ik geloof niet dat dit het goede forum is om hulp te krijgen voor het gevraagde. Beter is misschien de vraag te stellen op het Engelse forum.
Mijn idee hier over als thuisgebruiker is feitelijk simpel: Probeer een programma te vinden wat doet wat gewenst is en let er op dat het kan samen werken met het office programma wat gebruikt wordt.

Officeprogramma
Het is zo dat ApacheOffice nog vaak als eerste geïnstalleerd wordt door overstappers van Microsoft producten maar het is beter te kijken naar Libreoffice daar dat actief wordt ontwikkeld en vaak ook beter samenwerkt met programma's die meer kijken naar Microsoft.

Op het Engelse forum staan veel voorbeelden en ook de forumleden zijn actief op een hoog niveau.

Bij zulk soort vragen kijk ik ook vaak even op het internet en in dit geval bij wikipedia: Comparison of CRM systems - Wikipedia

Veel Microsoft overstappers merken pas bij het verlaten van Microsoft dat het ook wel een heel mooi produkt is: het is zeer gemakkelijk om mee te werken. Dat valt nog al wat tegen na de overstap.
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Plaats reactie