Installatie open Office op iPad: os 13.5.1

Bespreek installatiekwesties — Voeg spellingcontrole, taalmodule toe
Nieuwsgierig
Berichten: 1
Lid geworden op: zo jun 28, 2020 5:04 pm

Installatie open Office op iPad: os 13.5.1

Bericht door Nieuwsgierig »

Apache Open Office 4.7.1 gedownladed. Krijg het niet geïnstalleerd op mijn IPad Pro. Beschikbare online info helpt mij niet vooruit. Graag advies. Hans Mol.
Apache Open Office 4.1.7 NL, IpadOS 13.5.1, IPad Pro: installatie-issues: ondanks de aanwezige, online-info, hierover lukt het mij niet om deze versie van Open Office op mijn iPad te installeren. Graag advies (hands-on), Hans Mol.
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Installatie open Office op iPad: os 13.5.1

Bericht door RPG »

Ik denk niet dat ApacheOffice 4.1.7 wil werken op een iPad.

Er zijn wel enkele afgeleiden van ApacheOffice die willen werken op de meer moderne apparaten niet zijnde desktops of laptops.

Ik denk de afgeleide LibreOffice misschien nog wel de meeste kans maakt.
Ik zou eens gaan kijken bij Collabora - the world's leading LibreOffice services company - online & pc. Dat bedrijf ondersteunt ook LibreOffice wat feitelijk de opvolger is van ApacheOffice.

Persoonlijk vraag ik mij af wat het nut is van zo'n zwaar office programma op een iPad. Lees het niet als kritiek op iets. Feitelijk geloof ik niet in de combinatie van een old style office programma met een touchscreen.

Als je de vraag echt beantwoord wilt hebben is misschien het Engelse forum een betere plaats om de vraag te stellen daar is ook meer kennis over het onderwerp.
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Installatie open Office op iPad: os 13.5.1

Bericht door RPG »

Van ochtend heb ik gezocht en vond deze link: Collabora Office for Android & iOS - Collabora Productivity.
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Plaats reactie