bestaande map niet te vinden bij BESTAND OPENEN. OO4.6.1 wi7

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
abdejong
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jan 01, 2018 1:50 pm
Locatie: Zwartewaal

bestaande map niet te vinden bij BESTAND OPENEN. OO4.6.1 wi7

Bericht door abdejong »

(opge;ost)Heb bestaande map met bestanden en kan deze niet op normale manier vinden, VOORBEELD heb een map emmy in een map abgeg. als ik type
C:\abgeg\emmy\stas.ods dan opent bestand stas.ods dus geen probleem.
Ga ik naar tabs BESTANDEN OPENEN verschijnt een venster met mappenstructuur daarin is map emmy verdwenen. Dit is erg lastig als je naam van een bestand niet meer weet. Deze fout was er in vorige versies van oo nooit.Wie weet hoe dit kan en wat kan ik er aan doen
Laatst gewijzigd door abdejong op zo okt 27, 2019 2:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
open office 4.1.4 op Windows 7 (probleem bij update naar 4.1.5)
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2107
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: bestaande map niet te vinden bij BESTAND OPENEN. OO4.6.1

Bericht door floris v »

Dat zal wel op de Apple zijn hè? Probeer eens of het helpt om bij Instellingen, tab Algemeen(?), OO-dialoogvensters voor openen en opslaan in of uit te schakelen.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
abdejong
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jan 01, 2018 1:50 pm
Locatie: Zwartewaal

Re: bestaande map niet te vinden bij BESTAND OPENEN. OO4.6.1

Bericht door abdejong »

:crazy: Beste Floris V.Je raad opgevolgd bij OPTIONS tab algemeen Dialoogvenster OO op off gezet. Het probleem is verholpen. Hartstikke bedankt voor je snelle reactie. :D Hoop dat ik bericht probleem opgelost heb geplaatst. Kan je checken of dat inderdaad is gebeurd?
mvg Ab (<email adres verwijderd>)
Laatst gewijzigd door eremmel op di okt 29, 2019 10:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Email adres verwijderd: anders wordt het opgepikt door zoekprogramma's die je vervolgens overladen met spam.
open office 4.1.4 op Windows 7 (probleem bij update naar 4.1.5)
Plaats reactie