Problemen bij openen Powerpoint

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
hajoblue
Berichten: 1
Lid geworden op: wo apr 17, 2019 8:41 pm

Problemen bij openen Powerpoint

Bericht door hajoblue »

Hallo,

Ik heb een Powerpoint presentatie met animatie én geluid, maar als ik die open met Open Office, zie ik alleen de dia's. De animatie én geluid werken niet.
Ook de aanduiding van animatie en geluid, die bij Powerpoint in de sidebar van de dia staat, wordt niet weergegeven.
Hoe kan ik de Powerpoint wél goed weergeven?
W10 Open office 4.1.6
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Problemen bij openen Powerpoint

Bericht door RPG »

Wil de animatie wel afspelen in Powerpoint? Je zou het ook kunnen proberen of het werkt in .libreoffice.

De vraag waarom de animatie niet werkt kan veel oorzaken hebben. Ik denk niet dat wij er veel over kunnen zeggen zonder dat wij zelf de animatie kunnen zien. Als het een kleine animatie is kun je het proberen het hier te plaatsen. Misschien kun je ook vertellen hoe je aan de animatie komt?

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
cornouws
Berichten: 135
Lid geworden op: do mei 14, 2009 12:43 am
Contacteer:

Re: Problemen bij openen Powerpoint

Bericht door cornouws »

RPG schreef:Wil de animatie wel afspelen in Powerpoint? Je zou het ook kunnen proberen of het werkt in .libreoffice.
Klopt helemaal. Nu is er ook recent nog heel veel toegevoegd aan uitwisseling met PPTX-bestanden. Zie de code-bijdagen. Dus als een fress-versie nog niet optimaal is, kun je een nightly build testen. (Die vervangt niet een normale installatie.)
- altijd de meest recente LibreOffice (en soms OpenOffice) op Ubuntu -
extensies fastNAW & CT2N / https://www.mijncloudoffice.nl
Plaats reactie