downloaden stopt

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
frivo
Berichten: 2
Lid geworden op: do sep 20, 2018 6:01 pm

downloaden stopt

Bericht door frivo »

Krijg steeds bij opdracht voor downloaden van versie OO 4.1.5: Your download will start shortly... , waarbij een geel rondje met een 5 erin staat. zelfs na een half uur is er nog niets gebeurd. Bij probleemoplssen krijg ik zg hulp van een Bulgaarse site. Hier wil ik niet mee werken.
Laatst gewijzigd door RPG op do sep 20, 2018 8:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige ruimtes verwijderd.
Openoffice 4.1.5 op Windows 10
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: downloaden stopt

Bericht door RPG »

Ik heb net zelf geprobeerd om Apache Office te downloaden en dat ging zonder problemen. Het is best mogelijk dat je naar een ander land door gewezen wordt maar ik kan het wantrouwen begrijpen.

Ik zou zeggen probeer het nog eens want dit soort berichten zijn er regelmatig op diverse plekken waar he aangegeven kan worden. Het kan best een druk moment geweest zijn.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: downloaden stopt

Bericht door floris v »

Denk er goed aan dat je op de downloadsite zelf - sourceforge.net - :alarm: nergens op klikt :alarm: . De download begint vanzelf. Als je wel ergens op klikt, kun je bij iets heel dubieus uitkomen, zoals je gemerkt hebt. Let op: Verschillende browsers handelen de download op verschillende manieren af. Firefox toont een dialoogvenster om het opslaan van de download te bevestigen, daar kun je wel op klikken. Chrome toont links onder in het scherm een progressiebalk, waaraan je kunt zien hoe ver de download gevorderd is.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie