Documnet in Impress

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
Hogenbirk
Berichten: 2
Lid geworden op: wo aug 08, 2018 3:15 pm

Documnet in Impress

Bericht door Hogenbirk »

Na het invoeren van een document via een hyperlink in impress, werkt na het opslaan van de presentatie de verwijzing niet meer."' kan document niet vinden."" Wat doe ik fout?
Open Office 4 op Windows 10
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Documnet in Impress

Bericht door RPG »

Hogenbirk schreef:Na het invoeren van een document via een hyperlink in impress, werkt na het opslaan van de presentatie de verwijzing niet meer."' kan document niet vinden.""
Dit lijkt mij een wat ingewikkelde manier om een document te laden en daarna op te slaan. Probeer het eens zonder hyperlink.
Hogenbirk schreef:Wat doe ik fout?
Je geeft onvoldoende tijd aan het beschrijven van je probleem. We zijn geen waarzeggers die een droom duiden.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Hogenbirk
Berichten: 2
Lid geworden op: wo aug 08, 2018 3:15 pm

Re: Documnet in Impress

Bericht door Hogenbirk »

In een dia in Impress wil ik verwijzen naar een document en dat tonen(groter dan de dia). Ik type doc1. Selecteer dat en voeg via hyperlink de relatie met het document in. Dat werkt. Maar de volgende de dag wordt de verwijzing geweigerd door"document ....niet te vinden". Wat doe ik fout?
Open Office 4 op Windows 10
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Documnet in Impress

Bericht door RPG »

Is alles wel op de zelfde computer of map? En bestand opslaan met extensies van openoffice en niet met extensie van Microsoft Office.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Plaats reactie