Documenten kunnen niet meer geopend worden

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
Vonn
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jul 05, 2017 10:02 am

Documenten kunnen niet meer geopend worden

Bericht door Vonn »

Goedemorgen, ik kan mijn documenten opeens niet meer openen. Het zijn Microsoft word 97-2003 documenten die ik altijd open in LibreOffice.
Ik heb geen Word op de laptop, dat werkt niet meer.

Ik selecteer een document, kies dan met de rechtermuisknop 'open in LibreOffice en dan opende het document.
Nu draait het "bolletje" een paar seconden maar stopt dan en er gebeurd niets. De documenten gaan niet open.
Wat kan er mogelijk gebeurd zijn en hoe los ik dit op. Tips?
Ik heb trouwens super weinig verstand van dit soort dingen dus hoop dat ik evt. vragen kan beantwoorden.

Het gaat om Libre Office 3.6
Windows 7 Ultimate 64 bitsbesturingssysteem
Libre Office 3.6 Windows 7 Ultimate 64 bitsbesturingssysteem
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Documenten kunnen niet meer geopend worden

Bericht door RPG »

Hallo

Voorlopig heb ik geen idee. Ik begrijp dat je geen enkel document meer kunt openen in LibreOffice. Als dat waar is lijkt mij het vernieuwen van het gebruikers profiel een goede stap.

Gebruikers of users profiel
Lees de link voor informatie. Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geeft het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat. En lees de link voor informatie

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Vonn
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jul 05, 2017 10:02 am

Re: Documenten kunnen niet meer geopend worden

Bericht door Vonn »

Hallo Romke,

Dank je wel voor het meedenken en je reactie. Het is opgelost, iemand heeft voor mij een update gedaan van Libre Office en weer goed ingesteld.
Opgelost dus :)

Groeten
Yvonne
Libre Office 3.6 Windows 7 Ultimate 64 bitsbesturingssysteem
Plaats reactie