opslaan

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
velterop@ziggo.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: vr mar 17, 2017 4:07 pm

opslaan

Bericht door velterop@ziggo.nl »

Sinds kort heb ik problemen met het opslaan van bestanden, ik krijg de mededeling fout in content.xml.
Wat kan ik hier aan doen?
open office 4.1.3
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: opslaan

Bericht door RPG »

Hallo

Waarom gebruik je xml. Ik heb het nog nooit gebruikt.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
velterop@ziggo.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: vr mar 17, 2017 4:07 pm

Re: opslaan

Bericht door velterop@ziggo.nl »

ik gebruik geen xml, ik weet niet eens wat dat is.
open office 4.1.3
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: opslaan

Bericht door RPG »

Hallo

Vertel dan eens wat je wel doet! Ik kan je vraag niet begrijpen en mogelijk anderen ook niet. Sla het document op in ODF indeling en niet in MSO indeling.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
velterop@ziggo.nl
Berichten: 3
Lid geworden op: vr mar 17, 2017 4:07 pm

Re: opslaan

Bericht door velterop@ziggo.nl »

Eerst kon ik het document normaal opslaan en nu geeft hij ineens aan dat hij het niet kan opslaan wegens een fout in de content.mxl, nooit last van gehad, maar sinds enkele dagen doet hij dat ineens. Ook nadat ik een mieuwe versie van open office heb geinstalleerd.
open office 4.1.3
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: opslaan

Bericht door RPG »

Hallo

Hoe wordt het opgeslagen.

Gebuikers of users profiel
Probeer eens het user profiel te vernieuwen. Het is soms een oplossing voor allerlei problemen. Lees wel goed de aanwijzingen delete niet het userprofiel maar geeft het een andere naam nadat je OpenOffice hebt afgesloten incluis de snelstarter die rechts onder op de toolbar staat.


Opnieuw installeren
Het opnieuw installeren heeft meestal niet zoveel resultaat. Het user profielvernieuwen is in het algemeen beter maar ik weet niet of het de oplossing is voor dit probleem.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: opslaan

Bericht door RPG »

Hallo

Ik heb het idee dat je weinig van computers begrijpt. Misschien is het beter om iemand in de echte wereld te vragen die iets meer van computers begrijpt.

Naar mijn idee sla je het document op in een indeling die niet goed werkt voor OOo. Wanneer je het gebruikers profiel vernieuwt dan wordt het document normaal opgeslagen, dus in OpenOffice indeling. Wanneer je een andere indeling gebruikt wordt gelijk ook de vraag gesteld. Je moet kiezen voor OOo indeling.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Plaats reactie