Kan OO niet openen

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
esje
Berichten: 6
Lid geworden op: di aug 05, 2014 9:01 am

Kan OO niet openen

Bericht door esje »

Ik heb Windows Vista. Open office 4.
Als ik de pc opstart; een document wil openen, opent het niet. De cursor geeft even aan te zoeken maar er komt geen document in beeld.
Geen nieuw document en geen bestaand document kan dan geopend worden. Hoe dit uit zichzelf [ik heb de pc een dag niet gebruikt] weer goed is gekomen? Ik weet het niet. Wat doe ik fout of wat is er niet goed?
Laatst gewijzigd door esje op za apr 11, 2015 4:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Open Office 4.0.1 op Window Vista
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Kan OO niet openen

Bericht door floris v »

Wat gaat er precies fout? Geef s.v.p. zo veel mogelijk informatie, anders moeten we maar wat raden. Zoals: wat voor bestanden, in welke indeling (Word, Excel, OpenOffice enz).
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
esje
Berichten: 6
Lid geworden op: di aug 05, 2014 9:01 am

Re: Kan OO niet openen

Bericht door esje »

Ik heb Windows Vista. Open office 4.
Als ik de pc opstart; een document wil openen, opent het niet. De cursor geeft even aan te zoeken maar er komt geen document in beeld.
Geen nieuw document en geen bestaand document. Hoe dit uit zichzelf [ik heb de pc een dag niet gebruikt] weer goed is gekomen? Ik weet het niet. Wat doe ik fout of wat is er niet goed?
Open Office 4.0.1 op Window Vista
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Kan OO niet openen

Bericht door RPG »

Hallo

Ik heb het idee dat je een beginner bent in het gebruiken van een computer. Heeft OpenOffice het wel eerder goed gedaan op deze computer? Het zou fijn zijn als dat wel het geval geweest is. Het probleem is mij niet zo duidelijk maar ik denk dat het vernieuwen van het gebruikers profiel misschien wel kan helpen. Ik vrees dat het misschien wel te moeilijk voor je is. Het beste kun je misschien vragen aan iemand anders die dat voor jouw kan doen. De informatie die nodig is voor het vernieuwen van het gebruikers profiel gebruiker profiel kun je hier vinden.


Opnieuw installeren
Het opnieuw installeren heeft meestal niet zoveel resultaat. Het user profielvernieuwen is in het algemeen beter maar ik weet niet of het de oplossing is voor dit probleem.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
esje
Berichten: 6
Lid geworden op: di aug 05, 2014 9:01 am

Re: Kan OO niet openen

Bericht door esje »

Goedenavond,
Dat ga ik proberen. Dank voor het antwoord.
Open Office 4.0.1 op Window Vista
Plaats reactie