geen woordenboek of taalinstellingen meer na Java update

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
Gebruikersavatar
Danilo
Berichten: 14
Lid geworden op: za jan 05, 2013 12:19 pm

geen woordenboek of taalinstellingen meer na Java update

Bericht door Danilo »

Gisteren mijn Java geupdate, dat wilde de computer namelijk graag. Helaas blijkt nu dat mijn standaard Nederlands (NL) geen woorden meer herkent en ook de afbrekingen weigert door te voeren. Overigens ook allerlei rode kriebeltjes in eerder gemaakte teksten, toen het een en ander nog perfect werkte en die tekst dus foutloos bevonden werd of was.

Ik kan helaas niet terug naar een eerdere versie van dat Java. In ieder geval weet ik niet waar die op mijn computer (ja, ja nog met XP) zou kunnen staan en nogmaals dat Java updaten (eerst effe geheel verwijderd natuurlijk) bracht ook geen verandering ten goede met zich mee.
Open Office 4.1.0 onder Windows XP pro
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2107
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: geen woordenboek of taalinstellingen meer na Java update

Bericht door floris v »

Blijkbaar is door deze actie het gebruikersprofiel beschadigd. Ik heb dat nog niet meegemaakt. Tutorial Gebruikersprofiel vernieuwen.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Gebruikersavatar
Danilo
Berichten: 14
Lid geworden op: za jan 05, 2013 12:19 pm

Re: geen woordenboek of taalinstellingen meer na Java update

Bericht door Danilo »

Bedankt! Dat was hem inderdaad.
Hoe een en ander zo veranderd kon worden is en blijft me een raadsel. Maar nu begrijpt OO me weer en dat is natuurlijk wel zo handig, want dan spreken we weer dezelfde taal. Overigens is 4.1.0 heel goed te gebruiken. https://forum.openoffice.org/nl/forum/p ... f=2&p=9902#
Open Office 4.1.0 onder Windows XP pro
Plaats reactie