starten met openoffice

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
franz
Berichten: 1
Lid geworden op: vr aug 28, 2009 1:51 pm

starten met openoffice

Bericht door franz »

hoi, ik heb OO3.1 gedownload. daarna werd gemeld dat ik het via start en windows moest (ik geloof) integreren. ik heb nog nooit open office geladen, dus misschien is het niet nodig. in elk geval vind ik niet hoe ik dat zou moeten doen. bedankt, een computerbarbaar
OpenOffice 3.1, Windows XP
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: starten met openoffice

Bericht door floris v »

Welkom. OpenOffice.org is gewoon een Windows-programma, dat je precies op dezelfde manier installeert en start als andere programma's. Het wijst zich vanzelf.

Start het installatiebestand, werk de vragenlijst af, laat een icoontje op het bureaublad zetten, dan kun je door dubbelklikken op dat icoontje het programma starten.

Als je probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp (klik op WIJZIG) en zet aan het begin van de titel [Opgelost]. Je kunt ook het groene vinkje toevoegen.

Voor de goede orde: in Nederlandse communicatie is het goed de echte naam OpenOffice.org te gebruiken, want OpenOffice is iets anders, een product van een Nederlandse ondernemer die positief tegenover OOo staat maar natuurlijk niet wil dat zijn eigen product door naamsverwarring kopje onder gaat.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie