[Opgelost] Webdisk: alle documenten alleen-lezen

Weet je niet waar je je bericht moet zetten? Doe het hier
a3veen
Berichten: 3
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 5:16 pm

[Opgelost] Webdisk: alle documenten alleen-lezen

Bericht door a3veen »

Met OpenOffice.org versie 3.1 (Nederlandstalig) zijn alle documenten op de webdisk (XS4ALL), zowel OOo- als MS Office-formaat, enkel als alleen-lezen te openen, dit is niet te wijzigen. Om een document te kunnen bewerken moet ik: of deze lokaal opslaan; of downgraden naar OOo versie 3.0 (of eerder). Heeft dit te maken met een instelling te maken die ik over hoofd zie? OS=Windows Vista Home Basic SP2.
Laatst gewijzigd door a3veen op wo aug 19, 2009 12:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Webdisk: alle documenten alleen-lezen

Bericht door floris v »

Volgens deze link moet je daarvoor de dialoogvensters van OOo zelf gebruiken (Extra - Opties - Algemeen) omdat de standaard cialoogvensers webdav niet herkennen.

Als je probleem opgelost is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp (klik op WIJZIG) en zet aan het begin van de titel [Opgelost]. Je kunt ook het groene vinkje toevoegen.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
a3veen
Berichten: 3
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 5:16 pm

Re: Webdisk: alle documenten alleen-lezen

Bericht door a3veen »

Heel erg bedankt voor de reactie en sorry voor het lange wachten. Het incident is ondanks de tips niet opgelost.
Gebruikersavatar
henke54
Berichten: 305
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:28 pm

Re: Webdisk: alle documenten alleen-lezen

Bericht door henke54 »

a3veen schreef: Het incident is ondanks de tips niet opgelost.
Misschien kan je ook eens op hun forum om raad vragen ? : http://www.xs4all.nl/allediensten/exper ... m.php?f=48
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
a3veen
Berichten: 3
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 5:16 pm

Re: Webdisk: alle documenten alleen-lezen

Bericht door a3veen »

Dank, ik ga inderdaad bij XS4ALL zoeken en beschouw dit item voorlopig als opgelost.
Plaats reactie