Probleem met inloggen

Discussieer over algemene onderwerpen in verband met OpenOffice.org
Paul Siemons
Berichten: 4
Lid geworden op: zo mei 17, 2009 5:21 pm

Probleem met inloggen

Bericht door Paul Siemons »

Ondanks "bevestigingsmail" is het mij onmogelijk om in te loggen!
Steeds hetzelfde "Login Failed"

Mvg.
Paul Siemons
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Probleem met inloggen

Bericht door floris v »

1. Onderwerp afgesplitst. Lees s.v.p. de survival guide voor het forum (link in mijn onderschrift). Stel geen vragen in een discussie die totaal niets met het onderwerp van die discussie te maken hebben.
2. Waar kun je niet inloggen? Bedenk dat alle gebruikersforums van user.services.openoffice.org en ook alle diensten van www.openoffice.org waarschijnlijk op dezelfde server staan, maar dat elk forum (en elke dienst) een aparte database hebben. Je moet je voor elk apart registreren met (evt identieke) gebruikersnaam en wachtwoord.

Als het probleem opgelost of de vraag beantwoord is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel. Markeer ook het groene vinkje.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Gebruikersavatar
henke54
Berichten: 305
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:28 pm

Re: Probleem met inloggen

Bericht door henke54 »

floris v schreef:1. Onderwerp afgesplitst. Lees s.v.p. de survival guide voor het forum (link in mijn onderschrift). Stel geen vragen in een discussie die totaal niets met het onderwerp van die discussie te maken hebben.
2. Waar kun je niet inloggen? Bedenk dat alle gebruikersforums van user.services.openoffice.org en ook alle diensten van http://www.openoffice.org waarschijnlijk op dezelfde server staan, maar dat elk forum (en elke dienst) een aparte database hebben. Je moet je voor elk apart registreren met (evt identieke) gebruikersnaam en wachtwoord.

Als het probleem opgelost of de vraag beantwoord is, bewerk dan het eerste bericht in dit onderwerp en zet [OPGELOST] aan het begin van de titel. Markeer ook het groene vinkje.
Peter(floris v), ik denk dat P.Siemons hier op dit forum geen inlogprobleem heeft hoor, doch op die link van de Vlaamse overheid : http://user.services.openoffice.org/nl/ ... f=16&t=930
P.S. : ik heb op die Vlaamse overheids-site al gemeld dat er mensen moeilijk of zelfs niet kunnen inloggen ..afwachten of ze er iets gaan aan doen .
;)
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Probleem met inloggen

Bericht door floris v »

Oeps!
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Paul Siemons
Berichten: 4
Lid geworden op: zo mei 17, 2009 5:21 pm

Re: Probleem met inloggen

Bericht door Paul Siemons »

Henke54 schreef: Peter(floris v), ik denk dat P.Siemons hier op dit forum geen inlogprobleem heeft hoor, doch op die link van de Vlaamse overheid : viewtopic.php?f=16&t=930
P.S. : ik heb op die Vlaamse overheids-site al gemeld dat er mensen moeilijk of zelfs niet kunnen inloggen ..afwachten of ze er iets gaan aan doen .


Inderdaad,tot hiertoe blijkbaar nog niks aan verholpen!

Mvg,
Paul Siemons
Gebruikersavatar
henke54
Berichten: 305
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:28 pm

Re: Probleem met inloggen

Bericht door henke54 »

Paul Siemons schreef:Henke54 schreef: Peter(floris v), ik denk dat P.Siemons hier op dit forum geen inlogprobleem heeft hoor, doch op die link van de Vlaamse overheid : viewtopic.php?f=16&t=930
P.S. : ik heb op die Vlaamse overheids-site al gemeld dat er mensen moeilijk of zelfs niet kunnen inloggen ..afwachten of ze er iets gaan aan doen .


Inderdaad,tot hiertoe blijkbaar nog niks aan verholpen!

Mvg,
Paul Siemons
Der is blijkbaar toch respons gekomen op dat inlogprobleem van die Vlaamse overheids-site :mrgreen: :
noelvan schreef:Geachte en gewaardeerde bezoekers op de http//www.i-vlaanderen.eu site

Wij noteerden uw opmerkingen in verband met de problemen die u mag ondervinden bij het aanloggen op deze site. Er wordt op dit ogenblik de nodige aandacht aan geschonken.

Vriendelijke groeten
De webmaster
LibreOffice 3.5.4.2
op Ubuntu Linux 12.04 LTS
Plaats reactie