gratissoftwaresite.nl

Discussieer over algemene onderwerpen in verband met OpenOffice.org
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

gratissoftwaresite.nl

Bericht door RPG »

Hallo

Ik heb al een keer eerder melding gemaakt van de site gratissofwater.nl. Ik heb daar vandaag en ook wat eerder een poosje rondgeneusd op die site en wel speciaal op het forum. Ik heb het idee dat het misschien wel goed is om regelmatig naar dat forum te verwijzen.

In een draad over Libreoffice niet te installeren blijkt daar veel computer kennis aanwezig. Kennis over een ander deel dan wat hier vaak is.

De vraag die ik persoonlijk heb voor ik uitgebreid ga verwijzen vanaf deze site is: Is de betrouwbare indruk van die site terecht?

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Johan
Berichten: 496
Lid geworden op: di jun 02, 2009 11:53 pm

Re: gratissoftwaresite.nl

Bericht door Johan »

Mij lijkt dat Grashopper echt wel zijn best doet om een goede service te bieden. Wat als Grashopper eens een weekje ziek is?
In vergelijking met helpmij.nl is dit echt wel een klein forum? Nergens zie ik een vermelding van de laatste release van Gimp (Staat wel in de download top 10.), Qutecom, .... staan? Zelfs een link naar Zamzar of Virustotal kom ik er niet meteen tegen? Men doet er zijn best om kwalitatieve oplossingen te bieden en het forum zal mogelijks nog groeien. Zal men blijvend goede medewerkers vinden die dezelfde kwaliteit bieden?

Voor problemen met OoO of LO onder W7 & 8 zou ik zeker naar dit forum durven verwijzen waar een soortgelijk probleem besproken wordt. Voor hetzelfde probleem onder XP en oudere versies van Windows zou ik daar iets schuchter in reageren. Gewoon omdat er voor deze besturingssystemen teveel malware is?
eremmel
Berichten: 670
Lid geworden op: di sep 01, 2009 10:11 am
Locatie: Barneveld, Nederland

Re: gratissoftwaresite.nl

Bericht door eremmel »

Een oplossing voor het niet kunnen installeren vanwege 'resten van oude' installatie is misschien de 'parallelle installatie' optie kiezen. Die wordt standaard bij de beta installaties gebruikt, vandaar dat die wel werkten.
(Dit kan ik helaas niet aan de gesloten discussie toevoegen aldaar).
Ik denk dat we hier met elkaar een heleboel weten...
W11 21H2 (build 22000), LO 7.4.1.2(x64)
Het is Microsoft marketing die laat geloven dat computers geschikt zijn voor niet technici
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: gratissoftwaresite.nl

Bericht door RPG »

Hallo
Johan schreef:Voor problemen met OoO of LO onder W7 & 8 zou ik zeker naar dit forum durven verwijzen waar een soortgelijk probleem besproken wordt. Voor hetzelfde probleem onder XP en oudere versies van Windows zou ik daar iets schuchter in reageren. Gewoon omdat er voor deze besturingssystemen teveel malware is?
Ik geloof dat ik ook niet zo duidelijk in het begin geweest ben. Maar ik hoop dat mensen daar niet zoveel malware opdoen. Speciaal als ze zelf iets willen maken en daar gaan zoeken. Ik zelf haal nog weleens wat weg bij Hippofile als het voor windows is.
eremmel schreef:Ik denk dat we hier met elkaar een heleboel weten...
Ik kan me daar ook wel bij aansluiten.

Ik weet niet of het gerechtvaardigd is maar ik heb een beter gevoel bij Gratissoftwaresite dan bij Helpmij. De vraag was ook bedoeld of ik iets over het hoofd zag en dat is mogelijk niet het geval. Wat er gebeurt als de belangrijkste poster daar wegvalt ja dat weet ik ook niet.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Plaats reactie