Bijlagen doen het goed?

Discussieer over algemene onderwerpen in verband met OpenOffice.org
Johan
Berichten: 496
Lid geworden op: di jun 02, 2009 11:53 pm

Bijlagen doen het goed?

Bericht door Johan »

Romke haalt soms links aan naar oudere topics. Daardoor ben ik er eens aan het bladeren geweest erin. Wat mij dan opvalt is dat bijlagen goed worden gedownload? Dit is uiterst fijn! Mensen zoeken hulp en pluizen zelf bijlagen uit om hun probleem opgelost te krijgen? In mijn gebruikerspaneel zie ik dat er reeds één van mijn bijlagen meer dan honderd keer is gedownload. Ik ervaar dit als uiterst positief. Wat is jullie mening hieromtrent?
RPG
Berichten: 4667
Lid geworden op: wo apr 15, 2009 1:01 am
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Bijlagen doen het goed?

Bericht door RPG »

Hallo

Ik denk dat er een grote groep mensen zijn die in het geheel geen vragen stelt maar ijverig aan het zoeken is. Voor het Engelse forum maak ik soms speciaal voorbeelden. Ik heb daar een voorbeeld gemaakt over werken met frames in een formulier. Hiervoor gebruikte ik macros. Er is weinig naar verwezen. Toch kwam ik in de debug afdeling van OOo hier een verwijzing naar tegen omdat het niet meer werkte dankzij een fout in OOo zelf. Ik zie ook dat er veel gekeken wordt naar de tutorials. Om je vraag te beantwoorden: Ik ervaar zoiets als positief.
De vragen die verschijnen maken soms wel duidelijk dat er nog iets veranderd moet worden aan een tutorial.

Romke
LibreOffice 7.4.3.2 op openSUSE Leap 15.4
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2108
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: Bijlagen doen het goed?

Bericht door floris v »

Ik vind het ook positief. Het forum dient per slot van rekening als vraagbaak. Het is bijzonder plezierig om te zien dat we met zo weinig mensen die vragen beantwoorden toch zoveel mensen blijken te kunnen helpen. Hulde. :super:
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie