.ptt bestanden downloaden

Bespreek het presentatieprogramma
pollytaken
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 10, 2010 12:09 am

.ptt bestanden downloaden

Bericht door pollytaken »

hai,

ik kan .ptt powerpoint bestanden niet downloaden. Ik krijg een foutmelding bij het opslaan: 'conversieprogramma kan bestand niet opslaan'.
OO versie 3.1 op windows xp.

help! gr Paulien
OpenOffice 3.1 op Windows XP
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2107
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: .ptt bestanden downloaden

Bericht door floris v »

Dat is wat weinig informatie - waarmee download je die bestanden dan? Kun je ze helemaal nergens mee downloaden? Waarom moet het kennelijk met OOo?
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
pollytaken
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 10, 2010 12:09 am

Re: .ptt bestanden downloaden

Bericht door pollytaken »

ok, ja sorry ik weet gewoon niet veel van pc's. misschien heeft het niks met OO te maken dus...
ik probeer een ppt bestand vanaf blackboard vd universiteit te downloaden. klik er op en dan zoals altijd moet ik het eerst opslaan. Dan kan ik alleen kiezen tussen opslaan als ppt of ppx. Bij beide opties krijg ik daarna de foutmelding 'het conversieprogramma kan het bestand niet opslaan'. Eerder lukte dit wel gewoon dus vandaar dat ik mijn vraag hier plaats.

hoop dat iem mij toch kan helpen.. :?:
OpenOffice 3.1 op Windows XP
Gebruikersavatar
floris v
Berichten: 2107
Lid geworden op: za apr 11, 2009 3:30 pm
Locatie: Apeldoorn, Nederland

Re: .ptt bestanden downloaden

Bericht door floris v »

Ik probeer ook te helpen, maar vraag alleen nadere informatie, om het helpen makkelijker te maken. "Help us help you" zoals ze dat i het Engels zo mooi zeggen. :)
Met welk programma gebeurt dat eigenlijk? Probeer het eens met een gewone browser - dus Internet Explorer of Firefox, en niet met een officeprogramma.
* AOO 4.1.11 en LibreOffice 7.6.1.2 op Ubuntu 20.x
* Heb je de survival guide voor het forum al gelezen?
Plaats reactie