Hoe kan ik mijn account opheffen als het niet meer nodig is?

Lees eerst deze aanwijzingen, daarmee helpen we elkaar
TerryE
Site Admin
Berichten: 7
Lid geworden op: za apr 04, 2009 8:51 pm

Hoe kan ik mijn account opheffen als het niet meer nodig is?

Bericht door TerryE »

We hebben binnen de huidige versie van phpBB geen expliciete mogelijkheid om een account op te heffen. Maar je kunt gebruik maken van onze regel om niet geactiveerde accounts na zeven dagen te wissen.

Klik op de link Gebruikerspaneel links bovenin het venster. Kies dan de tab Profiel - Wijzig registratiedetails, verander dan je e-mailadres in een geldig domein maar een ongeldig adres, bijvoorbeeld "ruim.mij.op@user.services.openoffice.org". Naar dat e-mailadres wordt dan een verzoek om activering gestuurd dat natuurlijk niet aankomt, en dus wordt je account zeven dagen later opgeheven.

Merk op dat we je berichten laten staan om de integriteit van discussies waaraan je hebt meegedaan intact te laten. Je mag die berichten wissen als je dat wil, maar je zult dat handmatig, bericht voor bericht, moeten doen, voordat je je account opheft. Wanneer je dat doet en een bepaald bericht is van groot belang voor een bepaald onderwerp, dan zouden we willen vragen alleen de gedeelten te wissen die je wilt verwijderen en niet het hele bericht te wissen, waardoor het hele onderwerp onbegrijpelijk zou worden.
Laatst gewijzigd door floris v op di apr 21, 2009 9:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Translated the original into Dutch